Kahvaltıya Obama Geldi Evde bir Saray Havası

Şu sosyal medya denen şey var da Allahtan benim çeneme, beynime iyi geliyor.. Stresimi alıyor, arada güldürüyor..
hepimizin yaptığı artık malum tuvalete bile telefonla girmek. ayy vallahi ben yapmıyorum diyenin ağzı burnu yamulur benden demesi. önceden insanlar gazete alırdı dimii ama? Nerde o eski alışkanlıklar.
Instagrama girdim can sıkıntısı işte.. ismi lazım değil en sevgili arkadaşım sabah arkadaşlarla kahvaltı diye fotoğraf paylaşmış. fotoğrafa baktım düşündüm sonra kararan ekrana baktım tekrar düşündüm.

Bu kahvaltı sofrasıysa ya da vazgeçtim bu arkadaşlara hazırlanan bir sofraysa vay anam vay benim arkadaşlarım ne ola ki. Ya da benim sofraları combo yap sabah öğle akşam adini da sen koy ama yok anam vallahi olmaz.
Bak kıskançlık yapmiyorum simdi ama yani Kahvaltı sofrasında yok yok çığır açtık artık yemin ediyorum..
Kız, zalımın kızı, gavurun mu karısısın sen? Açık büfe kahvaltıda bu yaptıklarınız yok arkadaşlar etmeyin eylemeyin..
Biber dolması sarma, kızartma, antin kuntin tatlı tabakları, antin kuntin tuzlu gene hamur işi tabakları, Bulgurlu salata,simitler,peynirli poğacalar, kıymalı börekler normal kahvaltılığı saymıyorum yavrucum domates bunun yanında olmaz mi? Bulgurun salatasını unutmayan kadın Peyniri mi unutur sanırsın anam babam?
Yok anam bu kahvaltı buluşması değil 24 saatlik açık oturum olur!
Bunu kahvaltıda yersen aksama fil mi yicen bacım yapma ya..
Hayır ben o masaya otursam pislik yapmak için portakal kabuğunda tahin kızartma isterim açık konuşayım.. İsteyenin bir yüzü vermeyenin 2 yüzü dememişler mi nolcak sonra senin masa yalan hahaha.
Peçetelikler, o peçeteler yaldızlı yaldızlı onun o yüzüğü falan.. Topkapı sarayında Obama'yı ağırlıyor sanırsın!
Sürahi mi o? Ayy pardon limonata seti galiba.Gümüş islemeli karaf ulan bu baya baya. Ben alt tarafı şırılt diye dökebileceğim birşey içicem. Ama simdi sen bana kalkmış ellerinle portakal suyu sıkmışsın.  içmem mi ben onu? Daa bişi sorcam bebişim bunu ne kadar oldu sıkalı yani 30 dk dan sonra salgıladığı asit zararlı içilmez desem kızar mısın? Derdim yani ben olsam..
Ayy hayalimde su isticem ama korkuyorum. Sonuçta yağlı yağlı yedik kızartmalar börekler. Susadık sonuçta. Tatlım bir bardak su alabilir miyim dersem acaba suyu değirmeniyle beraber organik mi getirirsin? Öyleyse zahmet etme ben musluğa dayıyım kafamı lıkır lıkır ohh mis. Kokuyo ama napalım?
Ayy bu masaya birşey eklemek için ya başodacı gelirse, hizmetkarlar yelpaze getirir bizim yerimize sallarsa. Çok korkuyorum şuan. Obama cariyelerle diğer odadaysa ya?
Bu masa bana bunları anlatıyor.. Çok mu şey anlatıyor?
Meraktan soruyorum bunları kaç günde kararlaştırdın. Kaç gündür yapıyorsun? Taze mi bunlar? Yanlış anlamada canim bu kızartmaların olma süresinde poğaça bayatlamaya gider.
Hayır senin arkadaşlarim dediklerini de merak ettim doğrusu.kim ki onlar? Doymazlarsa seni mi yerler diye korktun? Doğru söyle bana...
Tüm arkadaş bildiklerime sesleniyorum. Bir kere bana böyle masa hazırlamadınız ondan böyle çemkiriyorum. Bırak kahvaltıyı aksam yemeğinde bile ya ben gittim yaptim ya yardim ettim hadi demiyim demiyim ama milletin arkadaşlığı görünce ben bunu kıskanırım arkadaş.
Bu nedir yaa ben bu furyanın içine sonradan mi geldim niye kimse bana böyle hazırlık yapmıyor. soruyorum.neden!
Benim neyim eksik..tamam bu sofralara göre değilim fakat kültürümü yemişim ben. Ben de şehzade anası gibi kurulayım, sofrada herşeyden olsun, portakal kabuğunda bişiler isterim belki diye onu da saklayabilirsin mesela.nedir sonuçta bir kabuk yahu..peçetelik boyle taşlı taşlı en büyük hayalim o peçetelikten peçeteyi çıkarmak sakince.ama peçeteye kıyamayip dudagimi elimle silmek.. Peçete koleksiyonum var belki hem sanane. Ayrıca peçete cok büyük. Ben duş alır sonra onla kurulanırım israfa gerek yok yani. Neyse nerde kalmıştım? Bitmeyen yemekler,meyveler,beni yelleyen,çayımı ben yorulmayayım yanmayayım diye yerime içen cariyeler..hayat bana güzel dicem ama sıkıldım yahu..
Uzun lafın kısası buna kıskançlık diyebilirsiniz belki ama görüyorum ve kızıyorum. Bana kimse tabi ki böyle sofralar kurmasın.  ama bu işi de bu kadar abartmamak gerek diye düşünüyorum. Ayşe gecen gittiğimizde 24 çeşit yapmıştı ben 25 yapmalıyım. Göstericem hepsine derken.bir sonrakine Fatma 26 yı zorluyor. Hepimizin yiyeceği miktar belli arkadaş. Bu neyin yarışı bana biriniz anlatır mısınız?

Sonra dersin diyetisyenler neden bu kadar pahalı ama..ay bu pahalılığa rağmen 3 ay sonraya gün veriyorlar insaf. dimi diye söylenirsin. Bence de insaf!! 

Sözüm meclisten tabi kii dışarı, maksat muhabbet olsun..Bu sofraları hazırlayanlara selam olsun. Beni de unutmayın ama anacım heee mi?

Yorumlar

Popüler Yayınlar