Sen hiç FORDÇULUK yapan öküz gördün mü?

               Fordçu kimdir? Nereden dilimize gelmiştir.. Ford’a hakaret değil midir? Niye hep öyle mi böyle mi diye soruyorum? Beni kim bu hale getirdi arkadaş?
                Her baktığım sözlükte fordçuluk kavramı farklı açıklanmakla beraber nasıl bugüne bu tabirle geldi bilmiyorum. Ama tüm fordçuları esefle kınıyorum. Senin anan bacın yok mu lan arkadaş? Seni kim bu hale getirdi? Ben cevaplayayım senin bu öküz benliğin.. Sen zamanında bu öküz tavırları takınmasan , insan gibi konuşsan , biraz kibar olsan, çevrende seni selamlayan 2 tane kız ,saygı gösteren 2 insan olacak. Ama sen bu hayvanı güdünle geliştiğinden sanırım bunları öğrenmemişsin , sonra da antipatik öküz aleyhisselam olarak kalmışsın. Tipinden belli. Kim sana niye selam versin ?


                Hayır yanlış anlaşılmasın selam verilmeyenlere demiyorum. Zamanında bu şekilde insanı görünüme bürünmüş insancıklardan bahsediyorum. Sonra neolmuş bu insani görünümdeki canavar etek , bacak görünce dönüp bön bön bakmaya başlamış. Bu hareketleri farkedenler seni iyice görmezden gelmiş,tiksinti ile bakmış. Sonra sen gördüğünde mini eteği ağzının suyu akmaya başlamış. Kudurmuşsun yani. İğne yok ,tedavi yok. Gittikçe beterleşmiş durumun , yazık .
Kendinde farkettiğinde çok geç artık. Attın kendini kalabalığa , kayboldun sandın. Anaaaa ne güzel , incecik kızlar yanında bitti. Senin gözler döndü , faltaşı gibi açıldı , ağzından sular akıyooor , Orçun tiplemesi öpüşelim mi modundasın. Gelen vuruyor , giden vuruyor , kendini ortamda kaybediyorsun. Omzu açıldı kızın anam tutamıyorum kendimi , dur bir kolum değsin , anam taze kan..Vampir modundasın , saldırdın saldıracaksın. Kimseye diyemediğin derin yara , içinde. At kendini daha bir kuytulara , olmadı. Bin en kalabalık minibüse , otobüse. Tabi dayak yemeden ya da utandırılmadan geçirdiğin günlere şükrederek geçir. O da saf birilerine denk gelirsen. Ya adamcağızda sıkıştı, tutunacak yeri yok ne yapsın , yazık şimdi , birşey desem dönse ters tarafa ne geçecek ki elime , otobüste olay çıkacak , yok yok birşey demeyeyim. Adamın arkasındaki 3 metreyi farketmezsin tabi seni öyle ablukaya almış ki öküz. Dönünce kolun sırtına çarpıyor geri dönüyorsun önüne , bakamıyorsun geriye..
Fordçuluğun nasıl çıktığını bilmiyorum. Bildiğim birşey varsa hayvan isimlerinin üstlerinde hafif kaldığı bu topluluk. Yazık değil mi öküzlere ? Onlar da can sonuçta niye böyle sıfat konulamazlara o öküzümün adını veriyorum, ona pay biçiyorum. Sen hiç fordçuluk yapan öküz gördün mü? Ben vallahi görmedim.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar