Defolsun ,Tefolsun isterse şişsin davul olsun !

Cuma günü sakinlik , enerjinin habercisi...Yarın tatil, haftasonu güzel vakitler geçireceğim,dinleneceğim derken hooop bir ...... nın gelip canınızı sıktığı , keyfiniz kaçırdığı oldu mu?

Benim oldu , genelde oluyor nedense anlayamadım ki. Çözemedim aslında pozitifim,yayılan enerji gücüne de inanıyorum ama olmuyor işte bazen.
Çok mutlu gidip , çok mutlu geldim , güzel bir gün olacak dedim kendime..Neşe saçıyorum ama görmen lazım..Gereksiz bir tartışma beni benden aldı , size de oluyor mu ya da oluyor değil mi?

Mutlu olduğunuz bir anda o mutluluğa gölge düşürecek , sizi sinirlendirecek birileri oluyor yani!
Hayır gereksiz insansın o anda, hayatımda hangi ara var oldun sen ya? Ben ne güzel Cuma – haftanın son iş gününü mutlu mutlu geçiriyordum.Niye haset ediyorsun, o burnunu her ...(olaya) diyecektim sokuyorsun...Sanane benden, benim mutluluğumdan fesat..

Olsun ben gene derin nefes alacağım , sakin olacağım , 1.2.3 ........ 30 saydım , rahatladım , içimden de saydırmıştım zaten : ) artık mutluluğumu kimse bozamaz bugün , geldi , geçti. Yıkılmadım,  ayaktayım!!
Arkadaş sözleşmişte gelmişler yok yani . Ben yeni dedim sakinleşeceğim , sorun yok diye . Var işte sorun sanırım bugün ben mutluyum diye ...Teker teker gelin demeyeceğim , biraz ara verin gelin yahu. Dur bir soluklanayım, sinirim geçti diyeyim. Gülerken, tebebssüm ederken gelsen daha keyifli olacak. Heheee gerizekalı boşuna gülümsemeye çabalıyor, şimdi kaçacak keyfin diyen gargamel olsan..Olmaz hiç sakinleşmeden gideyim  de arkadaş ..a batsın diyorsun yani.Peki. Beni arızaya bağlayan tüm insanlığa teşekkürlerimi  bir borç biliyorum . Dengesiz bir insan oldum ya sayenizde birgün Pollyanna , birgün mutsuz , üzgün garip bir insanevladıyım artık . Aranıza hoşgeldim değil mi?


Kafam çok rahat , sakindi ya seninle de uğraşayım mutsuzluk ... Gel gel arkadaşlarının yanına ..Aslında kabahatin , eşekliğin büyüğü bende . Bililyorum ama gene de yapıyorum işte. Dilimi eşek arıları soksa da susabilsem , ben kaşınıyorum işte.
Adam geldi , huzurumu kaçırmak istedi değil mi? Bunda hem fikiriz, tamam işte. Huzur kaçıramadı , çünkü ben takmadım , cevap bile vermedim  bıraaaak huzursuz olsun .... baka baka gitsin(arkasına diyecektim ) ..Yesin kendini...Diğeri mi geldi aman elebaşı yeni gitmişti tak kulaklığını ,söyle şarkını , kaile alma ,cevap verme , gül yüzüne yüzüne küfreder gibi : ) bozulsun,  defolsun ,tefolsun isterse şişsin davul olsun ! Tabi bunu yapmış olsam çook iyi olurdu ama ben ne yaptım gene aynı hata işte .Beni sinirlendirdi, düşündüm , etkili cevabımı hemen hazırladım ve taaak yapıştırdım..Silah gömdü onu süper 1 hafta dokunamaz ama ne gerek var yani ben sinirlenmeden yapsam şu etkili hareketleri . Sonra geldi diğeri,  sözleşmişler gibi ya. Aynı hareket bende.  Sonra da yetmedi , alamadım sinirimi..

Yazıp rahatlamayı seçtim..Terapi yapıyoruz nefes al ver , say ver , söv ver ... Deniz Seki den Sakinim , biraz sessiz ama yorgun değilim hiç çaresiz derken...Cidden mutluyum ben , gülerek okuyun  ve aynı ben demeyin diye yazdım , yoksa rahatlamakta nee ben rahatsız değildim ki : )

Yorumlar

Popüler Yayınlar