Pazar - tesi ! Minibüs Frikikleri :)

Günlerden ‘iyi ki Pazartesi’ ne güzelbir gün.Tüm umudum , pozitif duygularımla uzun bir haftadan sonra yazabiliyorum nihayet!

İşe giderken araç yok mu? Olsun amaaan halkın insanı , karış topluluğa ohhh, ne güzel işte. Karış insanlığa! Otobüste akbil sesi , minibüste 1 ki 1 ki kalkıyooor : )
Sendroma girmemek için müzik dinle , 30 saniye kadar tebessüm et kendince ve nasıl da etkisini gösterecek. Radyo dinle mesela , komik programlar , şakalar stresini alabilir.

Ben yola çıkarken offf , pooff dedim sonra hadi yine iyisin 15 e kadar sayarak bir tebessüm ettim , minibüsle başladım yolculuğuma. Hafif mayıştım , kıştan çıkan bir insan misali güneşi gördüğüm gibi zaten gülüm gülüm gülümsedim : ) kapayıp gözümü güneşe verdim yüzümü...yak beni!
Ama benim kendimle , güneşimle , huzurumla kalmam mümkün mü? Gel ...ıçççç içine tabi.

Ablam çok dertli ama beni de dert sardı.of uleeen offf...Yıllar sonra çalışmaya başlamış Selen , sorumsuz kocası ipe sapa gelmediğinden.Borç üstüne borç eklediğinden.Selen olurunu bulamamış , sadece Pazar parası dememek için , çocuğun ihityaçlarına cevap verebilmek için,kocasına yardım edebilmek için! Koca ne yapsın bir süre sonra işini umursamasın , çıksın , sonra iş kurmak için paraya sıkışsın.Gitsin eşinin adına kredi almaya , alamasın.Neden? Çünkü 2 sene önce kendi arkadaşı için kredi çektirmiş eşine , arkadaşıyla arası bozulunca ödemesin , eve haciz gelsin..Ama koca müsvettesi bunları çabuk unutmuş olsun işte. O arkadaş huzur kaçırmak için  gizli aramalar , sessiz aramalar , sapıkça davranışlarla huzurunu kaçırsın Selen’in iyice . Selen’ in eşiyle arası kötü , arkadaşını anlatması olay zaten , anlatırsa inandırması zor,artık tahammül sınırlarını zorlayınca Savcılığa vermeye gitmiş.Henüz eşinin haberi yok.
Evde yemek,çamaşır , bulaşık hiçbirşeyi ayırmayan Selen ... Geçen Cuma hasta olduğundan ne kızının ne de kendilerinin ütülerini yapabilmiş  ve eşi bunu bile bile sadece kendi ütülerini yapmış , kendine yemek hazırlamış..Selen kızı için gitmemeye kararlı baba evine , abisi durumları biliyor aslında. Gel biz ölmedik daha çalışma da biz sana da kızına da bakarız deseler de Selen kızı Selda için endişelenip gitmiyor.Psikolojisi bozulur kızımın diyor. Ama yakındır ben kendimi 5. Kattan atarım atacağım da zaten!

Anlamadım psikolojisini - gerçekten bozulmuş, hem kızı için fedakarlık yapıyor hem de dayanamayıp intiharı düşünüyor. Sağlıklı olan hangisi? Bir ilişki nasıl bu hale gelebilir , insanlar birbirinden bu kadar nefret etmişken nasıl aynı evi paylaşabilir? Hiçbir fikrim yok sadece bu sabah duyduğum 3 hikayeden sadece biriydi bu...
Teknoloji ilerledikçe insanların ilerleme kaydedemediği günümüzde , üzüntüsüne üzüldüğüm ve şükrettiğim bir güne başladım.

Aaaa ne ayıp dinlemiş gelmiş burada da yazmış deme sakın , çünkü tüm özelini 30 kişinin önünde bağırarak konuşan ve biraz da olsa çekinmeyen abla bir ben yazmışım diye çekinmez fikrimce ; )

Yorumlar

Popüler Yayınlar