Kime ya da Neye Göre ?
Sevdiğiniz veya yapmayı düşlediğiniz işi mi yapıyorsunuz? Çoğunuz
hayır dedi şuanda. Öyle hissettim. Ama neden? Niye sevdiğiniz işi yapmıyorsunuz?
Ya da o işi sevdiğinizi nereden biliyorsunuz ? Daha önce yapmadığı bir işi
insan nasıl sevebilir ki?

Eve geldiğinde bekleyeni yoksa , evde huzurlu değilse , geldiği saat 3:00 olsa neye yarar ki? Dışarıya sıkıntısını belli etmiyor , içinde yaşıyorsa ya ? İşyerinde takık bir patronu , hiçbirşeyi beğenmeyen bir müdürü varsa , boş dursa ne olur ? Hem aldığı para kime ya da neye göre iyi ? Senin aldığın paraya bakarak mı , komşu kızının işinde bütün gün oturmasına mı , erkenden eve geliyor olmasına mı neye bakarak? Hem 3 lira fazla alıyordur ama düzensiz alıyordur, olamaz mı?
Niye hep sen kötü taraftasın, başına şanssızlıklar geliyor da diğerlerine saça saça şans uğruyor ben bilemedim.. Tamam itiraf ediyorum ki bende şanslı olduğunu kabul edenlerden değilim. Bana vurmaz öyle şans , bize gelmez diyenlerdenim. Ama sadece şansa bırakıpta yön vermiyorum hayatıma. Anlamadım gitti. Şans mevzusu ayrıca konu edilmesi gerektiğinden geçiyorum şimdi.
Ama şanssız olan ben de erkenden eve gitmiyorum , aman aman güllük gülistanlık günler geçirmiyorum , en azından her gün olmuyor ki. Zaten hergün havyar yersen bıkarsın ( tavşan eti vs. Ne dersen de artık..en güzel ne geliyorsa gözüne olay o..Havyar atmasyondur, yediğimden beğendiğimden değil : ) ) Sonra bak kıza bak ya hergün havyar yemeye parası var ne kadar kazanıyorsa artık olayı olmasın yani...Neyse olaya dönmek gerekirse arada bir kızgınlıkla geçiyor zaman, hat safhada stres vs. iyi tarafları ise çevremdeki duyumlarıma göre işinde rahat , etrafındakilere iş veren bir insansın . Kim ne yaptın diye hesap sormuyor gibi ...
Şanssız bedevi ben işimi şansa bırakmadım , kazıdım derler
ya işte öyle kazıdım , çabaladım . Daha çok tırmalamam gerekse de arkamda
bıraktığım bir yol var. Bu yüzden mutluyum. Sende yapmak istediğini bugün
yapsan , hemen olmasa bile çözüm yolu arasan , hedefini belirleyip yol
araştırsan ya. Kendin için yapacağın ah ah demeyeceğin bir yolun olsa. Motive
olacaksın.
O kıskanılan komşu kızı sen olsan, hayal etsene bir dakikacık.. Sen uğraş epey bir vakit. Artık ne istiyorsan hedeflediğin de oldu. Çok güzel bir iş ve orada karışan olmadan geçen günler ,şıkıdım giyinmişsin , saçlar birgün fönlü birgün maşalı artık , yaptırmışsın,altında araban , katın da var : ) Özel hayat desen mükemmel gene . Bir kıskanan olsa , laf eden aman ne stres oldun dimi ya dişinle tırnağınla kazı , elin yabancısı ohooo gel sen kışkış de bana . Kıskanç , fesat . Kırılgan olursun o an işte yaptığına, uğraştı o kadar da yaptı demiyorlar insan bir kez tebrik eder bee! Erkeklere hiç hitap etmedim zaten , kim ne konuşursa konuşsun onlar bildiklerini okuyor , kim ne derse desin aksini yapıyorlar. Hedefe kilit yaşıyorlar : )

Bizim komşunun kızı bu işi yapıyor , bende o işi yapmak
istiyordum aslında ama kısmet değilmiş, tabirleri çook fazla duyulur oldu
bugünlerde. O komşu kızı memnun mu peki işinden, sordun mu?
Zaten sorarsan da çok mutlu, severek yapıyorsa kıskanır, kızarsın.
Mutsuzsa isteğinden vazgeçersin hemen.
Komşu kızında aynı düşünceleri taşır içinde. Sen mutluysan işinde senin işinde
gözü kalır onunda. Neden demeyeceğim insan evladıyız ya biz yaradılış gereği
biraz açgözlüyüz işte. Sebepsiz.
Hayalimdeki iş Ayşe’nin yaptığı iş işte , karışanı görüşeni
yok işinde. Ohh ne rahat , huzurlu. Akşam 5 dedin mi alıyor çantasını , paydos
. Sabah 9 olmadan da gitmez . Keyfi yerinde , Cumartesi – Pazar desen yok , iyi
de maaş alıyor , çok işi de olmuyormuş gün içinde duyduğuma göre. Servis evden
alıp,eve bırakır. Kebap iş valla, bir bize denk gelmez. Öyle işim olsun emekli
olana kadar çalışırım ben..
Acaba? Sordun mu hiç kendisine gerçekten duyumlarına göre
miymiş işi , maaşı çok iyi , iş yerinde karışan yok. Mutlaka bir sıkıntısı
vardır bence. Herkes dert yanacak birşey buluyor hayatında. Keşke olsa
birimizin herşeyi dört dörtlük. Fesatlandığında boşa gitmese ama olmuyor işte ,
hayat bu ; )Eve geldiğinde bekleyeni yoksa , evde huzurlu değilse , geldiği saat 3:00 olsa neye yarar ki? Dışarıya sıkıntısını belli etmiyor , içinde yaşıyorsa ya ? İşyerinde takık bir patronu , hiçbirşeyi beğenmeyen bir müdürü varsa , boş dursa ne olur ? Hem aldığı para kime ya da neye göre iyi ? Senin aldığın paraya bakarak mı , komşu kızının işinde bütün gün oturmasına mı , erkenden eve geliyor olmasına mı neye bakarak? Hem 3 lira fazla alıyordur ama düzensiz alıyordur, olamaz mı?
Niye hep sen kötü taraftasın, başına şanssızlıklar geliyor da diğerlerine saça saça şans uğruyor ben bilemedim.. Tamam itiraf ediyorum ki bende şanslı olduğunu kabul edenlerden değilim. Bana vurmaz öyle şans , bize gelmez diyenlerdenim. Ama sadece şansa bırakıpta yön vermiyorum hayatıma. Anlamadım gitti. Şans mevzusu ayrıca konu edilmesi gerektiğinden geçiyorum şimdi.
Ama şanssız olan ben de erkenden eve gitmiyorum , aman aman güllük gülistanlık günler geçirmiyorum , en azından her gün olmuyor ki. Zaten hergün havyar yersen bıkarsın ( tavşan eti vs. Ne dersen de artık..en güzel ne geliyorsa gözüne olay o..Havyar atmasyondur, yediğimden beğendiğimden değil : ) ) Sonra bak kıza bak ya hergün havyar yemeye parası var ne kadar kazanıyorsa artık olayı olmasın yani...Neyse olaya dönmek gerekirse arada bir kızgınlıkla geçiyor zaman, hat safhada stres vs. iyi tarafları ise çevremdeki duyumlarıma göre işinde rahat , etrafındakilere iş veren bir insansın . Kim ne yaptın diye hesap sormuyor gibi ...
Ama istediğim işi
yapabilmek için yol katettim , başından beri hedeflediğim işi yapıyorum . Ve
kötü tarafları da varsa ki her zaman her yerde olacaktır .. Kendim ettim ,
kendim buldum. En azından keşke demeyeceğim , istediğimi elde ettim. ‘Bu da
olsa keşke’ demekte açgözlülüğümden olacak artık!
Şanssız bedevi ben işimi şansa bırakmadım , kazıdım derler
ya işte öyle kazıdım , çabaladım . Daha çok tırmalamam gerekse de arkamda
bıraktığım bir yol var. Bu yüzden mutluyum. Sende yapmak istediğini bugün
yapsan , hemen olmasa bile çözüm yolu arasan , hedefini belirleyip yol
araştırsan ya. Kendin için yapacağın ah ah demeyeceğin bir yolun olsa. Motive
olacaksın. O kıskanılan komşu kızı sen olsan, hayal etsene bir dakikacık.. Sen uğraş epey bir vakit. Artık ne istiyorsan hedeflediğin de oldu. Çok güzel bir iş ve orada karışan olmadan geçen günler ,şıkıdım giyinmişsin , saçlar birgün fönlü birgün maşalı artık , yaptırmışsın,altında araban , katın da var : ) Özel hayat desen mükemmel gene . Bir kıskanan olsa , laf eden aman ne stres oldun dimi ya dişinle tırnağınla kazı , elin yabancısı ohooo gel sen kışkış de bana . Kıskanç , fesat . Kırılgan olursun o an işte yaptığına, uğraştı o kadar da yaptı demiyorlar insan bir kez tebrik eder bee! Erkeklere hiç hitap etmedim zaten , kim ne konuşursa konuşsun onlar bildiklerini okuyor , kim ne derse desin aksini yapıyorlar. Hedefe kilit yaşıyorlar : )


Yorumlar
Yorum Gönder