Ev Alma Komşu Al değilmiymiş?

Kulaktan kulağa oynamışız ya biz, haberim yok.. Yaaahu ben insanları anlayamıyorum ya sanırım ben insan değilim anne doğru söyle bak beni uzaydan mı attılar? Kıyamadın da mı aldın beni?
Biri bana bir şey söylediğinde cümle net olsa bile
Öncelikle sadece bana söylendiğini düşünerek kimseye söylemem.
Başkasını ilgilendiren bir şey değilse zaten söylemem.
Birine söylemem gereken ya da o anda biriyle laf arasında paylaşıyor olsam da cümlenin netliğini, kesinlik ibaresini acaba mı diyerek bir olasılık bırakırım.. Ki belki ben yanlış anladım, belki anlatan kişinin fikri değişti, belki biri gereğinden fazla ilgilenir de başıma iş açılır.. Temkinli olmak ve ihtimaller mühimdir!
Aman canım bu kızın gereksiz paronayaları dersen de haklısın canım kardeşim, ama sütten ağzım yandı diyelim zamanında yoğurdun tümüne üflemem prensip meselesi. Zaten sen böyle düşünüyorsan da ne mutlu sana, tecrübe edecek fırsat bulamamışsın- çok şanslısın..Aman nazara gelmeyesin.
Ben bu mevzuya nerden geldim kısmına gelirsek …
Geçen 2 akşam önce otoparka aracı bırakıp eve gireceğiz. Birkaç bina sakinin orada oturduğunu görünce selam vermeden geçemedim haliyle..
Nasılsınız hanımlar? Ayyy sağolun bende iyiyim, her zamanki rutin koşturmalar işte dedim.
İsmen tanıdığım bir komşumuz senin alt kat evi sattı, haberin var mı dediğinde şaşırdım.. Zaten binada pek kimseyi bilmiyorum ya alt komşudan nasıl haberim olsun?
Aa hayırlı olsun, kısmet.. Ne ara satmışlar dedim? ( laf olsun diye son cümleyi sarfetmem, kadının lafı havada kalmasın yani)
Biliyorlar geçen sene birkaç ay evi satmak istedik ama kısmet olmadı,bizde vazgeçmiştik. İnternete koydular hemen satılmış dediler.
İyi madem, hayırlısı olsun dedim. İyi günler dileyip eve çıktım.
Eeee ne var bunda diyeceksin dimi? Vallahi bence de bir şey yok. O gün evde yedik, içtik, ertesi gün evden çıktık gittik. Herşey tabi ki normal. Yani olasılık dışı bir gelişme olmasını zaten beklemiyoruz. Gece geldiğimizde otoparkta bina yöneticisi ile karşılaştık. Sohbet, muhabbet derken..  ( otopark bülbülü olduk iyi mi)
Eee komşu evi satıyormuşsunuz dedi.. Yani öyle bir düşüncemiz oldu tabi ama dedik, geçen sene. Şimdi alt kat satmış biz onu duyduk falan.
Biz eşimle birbirimize bakar olduk biran, evi mi satıyoruz? Hayır birimiz satmaya mı kalktı acaba?
Sonraki gün karşı komşumuz ile kapıda karşılaştık.. Komşuuu  hayırdır evi satıyormuşsunuz kaça veriyonuz acaba?
Yok yok biz yanlış anlamıyoruz  gayet biz düşünce gücüyle  ev satıyor olacağız.. Alınmaz bir fiyat salladık haliyle.. Ne diyeyim şimdi? Biz aşağıda çok başka bir konu konuşuyorduk, biz geçen sene satıyorduk ama bu sene komşular bizim evi satmaya kalktılar.. Böyle uygun görmüşler baba ne yapacaksın? Mı diyeyim adama?
İçimden dedim hepsini bunların ama.. Sen duymadıktan sonra, biri de kibarlığını bir kenara bırakıp sana dersini veremedikten sonra neye yarar?
Sonuç olarak kulaktan kulağa oynamak zevkli bir şey ama oyun olunca.. Hee bir de şu uzaylı mevzu vardı dimi ben razıyım.. Anneeeee beni uzaydan aldığınıı söyle! Bunu da duyarsa birileri Allah korusun aay bizim komşu uzaydan gelmiş, orda istenmemiş falan diyecekler diye ödüm kopuyor ama ne yapalım bir kez çıktı ağızdan...


Yorumlar