Gıybetin dibi.. Ünlülerde halay çeker!
Gene anlamadığım bir moda da kayboldum aa dostlar…
Bugün günlerden milenyum ötesi tabi ben bunu hatırlayamıyorum ki! Benim gelenekçi yanlarım var malüm, üstüne de incik cincikle uğraşmayı sevmeyen bir yapım olduğunu düşünürsek höt höt bir insan sayılabilirim.
Gerçekte bir kadın olmayabilir miyim acaba? Höt höt kadın mı olur dimi? Aslında önceki hayatında neydin testlerinde de garip gurip şeyler çıkıyorum da kulak arkası yapmasam mı ki?
Höt höt diyerek fesatlığını gizlemeye çalışan kadının sır perdesi aralanıyor… Az sonra!
Şimdi bu şahsiyet arada bir buhranlar geçiriyor, canı sıkılıyor da mevzular mı çıkarıyor? Yok canım aksine mevzular derinden derinden ayağına geliyor.
Evvel zaman içinde kalbur zaman içinde gururlu,mağrur genç kız diye başlamayacağım. Açıksözlüyüm lafına sığanarak bariz patavatsız olacağım şimdiden bil yani.
Evet evlilik teklifini köprülere adı yazılarak alan kızlara yıllarca özendim kardeş. Teknelerde açılıp, havai fişekler eşliğinde falan, dizleri üzerine çöken bir de yüzüğü çıkarıp parmağına takan genç adam var yaa hepimizin hayalindeydi bak gerçekten.. Ayyy bir de arada kemancılar çıkıyor, videolar çekiliyor ayyyy film gibi dedik mi dedik!
Çocuk bir de yüzüğü pırlanta mı almış, hem de karat karat mı? Yooook artık… Yeminle inanmam, pırlanta çocuk vallahi dedik mi annem?
Aman delinin zoruna bak evlenmiş yıllar gecmis derdine bak ayol şununda dersen anlarim ama yok dert degil bu çeyiz sandığı anacim..her yeni dugunde,evlenme teklifinde şöyle bir çeyiz açıp, havalandirip,naftalinleyip geri koyuyoruz ohhh mis
Nerde kalmıştık? Hayallerimin nişanı teknede, düğünü havuzbaşıydı, kır düğünüydü, klasikler ötesiydi falan hayalleeeer hayallerrr tabi ki..Teknede baktık 100 -150 kişi mi, yok canım kimi eleyelim.. Kuzenimize davetiyeyle iyi geceler mi dileyeyim dedik? Ellerinde büyüdüğümüz dayıma teyzeme 2 kişi gelin nasıl diyelim.. Bize gelmezdi gelemedi..
Yani aslında bu tekne mevzusunda anladık ki , bu işler pek bize göre değil ! Aman hayal ya düğüne erteledik hayalini..
Aman nişanda olmadı, düğünde olur dedik. Düğün zamanı geldi.. Tabi ki düğünde de olmadı kııız.. gelenekçi zihniyet olursan olmaz tabi..
Düğün zamanı için başladık bakmaya, aynı mevzu gene!
Davetiyede kişi sayısı önemli,kişi demek sandalye demekmiş o zaman öğrendik..
Ilk üzüldüm ben gelinlik hayali degil düğün hayali kurmuştum o da olmuyor mu yani diye? Sonra sakin düşündüm ben gercekten neyin hayalini kurdum diye aslında herşey ortadaydı da ben görmemiştim. Detaylari çıkarınca aradan , Ben hep geniş bir alanda ayaklarıma birşeyler takılmadan gonlumce oynayip,eglenebilmeyi hayal etmistim.
Ee bu kolay o zaman bir tek geniş mekana bakar olay! Buldum gonlumden geçeni olduracagimiz mekanı da bil bakalım neresi. Tabii ki düğün salonu..görkemli,gosterisli,işini bilerek yapan bir isletmecinin olmasi beni mutlu edecekse o zaman gule gule sandalye!
Neyse canim bu benim düğünum ama konu ben değilim ne de uzattim.. Her erkegin askerlik anisi gibi kadınlarinda düğünleri var işte!
Esas konuya gelebildim sonunda. Bahsedeyim birazcık. Yillar yillar oncesinden eski iş arkadaşımın bana facebooktan mesaj attigini gorunce mesaji okumadan türlü varsayimlarda bulundum..azıcık kendimi şaşırmış görünce kullandım bunu doğrusu. Bana mesaj atmış yaa bana yook yaa. 6 senedir gorusmedigimiz hatta bu mesaj vesilesi ile sayfasına baktığımda hiç bir paylaşım yapmadığını gördüğüm kişi!
Allah allah ne olaki diyerek bakiyorum ve mesaj tatataaam " düğün davetiyemi gonderecegim,adres verir misin?" adrese gerek yok diyorum online paylasabilirsin ama cevap yok..demek ki gerekiyormuş diye paylaşıyorum adresimi.. Bu şahsın evlenmesine şaşırdığım kadar, evlendigi kişiyi,düğün mekanını falan meraklar içerisindeyim ama.. Zira beraber geçirdiğimiz uzunca zamanlarda ben onun hayallerinin uçuk,normal dışı olmak oldugunu biliyordum.merakimda bu yuzden.
3 gun geçti..Davetiye geldi..ve tabi ki 100 puan bana kaptım orjinal daveti!
Ben evde olmadığım icin annemlerin ev adresini verdim. Denk gelmis ve babamda kendine bir posta bekliyormuş.bana gelecegini dusunmedigi icinde zarfı alip cebine atmış. Açınca farketmiş ki bana gelmiş olan bir zarfı açmış..
Telefonum çaldı.babam ozurlerle durumun yanlışlığını anlatıyor onemli degil diyorum ama nafile.. Sadece kimden geldigine baktim,sana geldigini görünce kapadım diyor.. Aç bakalım diyorum nerede ve ne zamanmış düğün?
Babam arabada,bir taraftan yakın gözlüğü gözünde değil,bir taraftan ağustos güneşi çarpıyor gözüne.. Adresi okuyor okuyor sonunda Antalya deyip dur ya bir dakika yanlış okudum göremiyorum sacmaladim diyor.. Yok diyorum tam isabet ama ısrarla gözlüğünü takıp yeniden okuyor vallahi Antalya.. Beni aldi bir gülme tepkisi o kadar naif ki. Ama biz Istanbuldayiz bu iş yerinden arkadaşın degil miydi,okuldan mıydı yoksa diyor? Ünlü biriyle mi evleniyor acaba falan? Sorularını sevdiğim...
Neyse ben gittigimde davetiyeyi alıyorum. Başta soyleyeyim düğünün olduğu tarihe zaten daha onceden planlanmış baska bir etkinligim var ama onu geçtim düğün Antalyada...
3 hafta kalmış hani gidebilecek olsam bile ucak biletleri gerçekten yuksek meblalar...
Ee altın zaten cepte...
Hee gittin mi bitmiyor anam bee,gece elbisesiyle kamp kurcak halim yok..olsa guzel bir komedi kurgu olmaz değil aslında ama. Konaklama şart!
Ee havaalani,otel arasi transfer durumu vardı bir de diii mi? Abi 2 tane zittiri otel uzatsana..
Neyse yaa biz konaklama ve transferi sallayalim bence.. En iyisi aracla gidip,otel önünde kamp yapip dönelim,daha ucuz..otelin otoparka cekcen araci. Guvenlik saglam, ee gurultu olsa engellerler. Hafif ışık olur gece loş, uzattin mi ayaklari önden otele karşı ohhh sefam olsun.. Altına formül yok bacım o mecbur takılacak!
Hadi gittik diyelim,oteldeki dugune Ayşegül tatilde gibi saçımı örük mü yapim ben soyle? Kuafor nerdeee nerdee Kuafor? Elin Antalyasinda vallahi kalirsin öyle..
Hepsine tamam oldum diyelim..Buarada demeden geçemeyeceğim bunlar sanırım aklima davetiyeyi aldığım 90 saniyede falan geliyor!hizima kurban olayim. Hepsi tamam dedik hadi davetiyenin arkasini çevirdim ahandaaaa ne göreyim bildigin 1500 karakter,sanirim 8 paragraf falan. Ahhh caniim benim bana mektup mu yazmış? Yok daha neler dimi? Ama yazmış..
Aşağıda Yazdıklarımın biraz kibarlastirilmis hali yaziyordu ama ben anladigimi yazdim,sende anladığını okursun artık../ bu isaretten sonraki o an ki bilinç hepsi bu! Fesat beyin konuşuyor!
Organizasyon firmasina ulasın..rezervasyon yaptirin..ama kesin gelcekseniz yaptirin... Bize fazladan para harcatmayın.. / korkarım beeen,ya gelceksem de o gün onemli bir rahatsızlık olsa düğünü başıma yikar mısın? Ne kadar harcarsın mesela benim icin? Benim icin napardin sarkisi benden sana gelsin o zaman!
Onlara haber verin,bize degil.anlayisli olun meşgulüz,yogunuz.. / dunyadaki ilk düğünü olan insansın ve bunu senden iyi kimse bilemez..Haklisin yogunluk nato falan calismalar yapmış yaa, Allah kurtarsın!
Havuz başındayız..topuklu ayakkabi giymezseniz rahat olur ve Çocuklar gelmezse herkes icin daha saglikli olur..iyi geceler cocuk/ çocuklarını getirme, ortada gezen küçük afacanlar giremez..getirirsen havuza dusebilirsin ve topuklularin seni aşağı çeker...
Istek parca yok bu dugunde... Bastan uyaralim hic oluru yok! / wuuu cok sert,nasil yani ben size romantik bir parça armagan edemicek miyim? Pekiii ya mezdeke o da mi olmaz?
Baştan uyaralım,parca listemiz hazir ve hazirlikli olun bu oyle her dugunde calan dugun parcalari degil, konsept ayrı! / yani diyorsun ki rock,caz falan olacak. Turkcede yok halayda...ama napim ben kasap havasi olmayan düğünü.. Oyle eglence mi olur? Halay olcak,birileri halayda kopcak,hizlanacak bir grup agir kalacak kendine yeni halay başı bulcak falan!
Sonuç olarak tekrar davetiyeye dönüyorum. Bir daha okuyorum. Size deger veriyoruz,yanimizda olun istiyoruz..
Sictigimin degeri hani laaan! Yok oyle bir deger bana deger veriyorsun ama benim değerlerim yok ki ortada.. Düğün düğün değil kraliyet ailesine mensup gencin bilmem kacinci yaş kutlamasi..
Tamam zenginler yapiyor simdi.moda ya hani bu. Pariste,izmirde,antalyada dugunler.. Ama ozel ucakla alinip,transfer edilip,agirlaniyorlar hee bir de ünlüsü,zengini de halay çekiyor hani gördük bizde bisiler!
Deme bana şimdi ben tarz bir düğün yapıyorum,kimse yapamaz! Kimsenin yapamayacağı doğru genel olarak kimse bu kadar insani ekarte edemez zaten...siz değerliler hahahah...
Hee buarada bir arkadaş ile konusurken evleniyormus davetiye geldi falan diye bahsediyoruz zaten nisan fotoğrafları facebookta yayınlanmış,gorulmus ben hariç kimse sasirmamis bu sebeple.. Ben bir daha girip bakıyorum o da ne? Ben hariç herkes goruyorsa ve ben goremiyorsam bu facebook denklemi neye işaret? Bilen varsa kahkahayı patlatsın.. Ben ben beeen! Kısıtlanmışım,engellenmisim ben aman tinriiim dedim.. Vee zaten herşey ortadaydı.. Ver ordan müziği,vur davulcu davulu!
Gömdüm mu ben simdi gömdüm. Haksiz mıyım? Bence ben hakliyim sence de sen! ee düğün senin sonuçta nasıl egleneceksen oyle olacak.. O zaman size mutluluklar bize de giybett çekemiyorlar sizi kiskaniyorlar sizi şarkısı armagan olsun*


Özgün blogunuzu yeni keşfettim ama artık takipteyim bize de bekleriz,
YanıtlaSilhttp://hedefbodrum.blogspot.com.tr/