Laf aramızda

Doymadı doymadı paylaşmalara doyamadı.. Elin oğlu zannedersin teneke onunki bordan. Öööyle kıymetli, ayyyy ayol herkesin oğlu kendine kıymetli ama biz böyle paylaşıyor muyuz hiç?


Yok yok görgüsüzlük parayla mı anam..gormemişin bir oğlu olmuş tutmuş.... Ali demir kitaplık kurarken, yemek yerken, amaaan sandalyeye çıkarken bile çekmiş. Kız Allah seni inandırsın geçen gün üşenmedim tek tek teeeek tüm gönderilerine baktım hep oğlum da oğlum insan bir kendini paylaşır sonuçta sayfa senin diye biliyoruz. Hayır yani ben Ali Demirle hangi ara tanıştım da sonra instagramdan faceten falan ekledim dimi? Hee geçen eklemiş kendinin bir fotosunu, evet evet gördüm onu da fotoğrafa açıklama da birşeyler yazmış sözde.. Yok yani hiç üstüme alınacağım da birşey yok ki nesine yani bu tavırlar falan? Ay bazen bir sinir oluyorum havan kime kızım sen kimsin falan diyesim geliyor da diyorum ki tut kızım kendini boşver, bu sefer de kafana taktın önemsiyorsun falan diye düşünüp kendini birşey sanacak ay yok hiç uğraşamam valla..
Bıktım abuk subuk paylaşımlarından..aa bir de kıçını kırıpta evde otursa hadi bir nebze el kadar sabiyle geziyor yahu. Hayır kocasına acımıyor da o bebeye de mi acımıyor ayol anlamıyorum. Ne diyordum hee paylaşımları, canım evet bitmiyor bazen ya, görüyorum yok yok artık storylerine falan tıklamıyorum..ya ortak arkadaşlardan görüyorum duyuyorum ya bizimkinin telefondan akşamları öyle iki bakıp kapıyorum. Ay ne yani ben her paylaşımını görüyorum, ilgileniyorum olmasın, kendini de birşey sanıp durmasın işte. Yoksa önemsedigimden değil. Hayır takip etmediğimi anlamasa çıkıcam aslında hiç umrumda diil cidden ama bakar görürse ayıp olur bir hukukumuz var napalım? Yani canım yanlış anlama tabi böyle arkasından gıybet yapıyor gibi olmayalım da hiç sevmem, huyumda değildir zaten bugün şimdi gelse yüzüne söylerim dee görüşemiyoruz diyenler, diyemeyip iç geçirenler var malum..Ben yerinize dedim ohh bir rahatladık mı ;)
Hislerin hislerimdir, yerim ben böyle hisli hukukları! ee o zaman paylaşmaya devam. Bir de Allah isteyene nasip etsin amin!

He buarada dedikodu yapmış gibi olmayayım ama yakın zamanda iş hayatına dönüyormuş, o zaman bu kadar sıkıcı olmaz diye düşünüyorum yani bence bu da birşeydir..

Yorumlar

Popüler Yayınlar