paranoya yasatan kedicik

Nerde görülmüş ki bu kız sokağa çıksın da başına hiç birşey gelmeden evine geri gitsin... Hayır sorunsuz olunca zaten bir kaşıntı hali, bir sorgulama, korku hali falan nobet gibi yani...

Malumunuz bu aralar sevgili eşimin tabiri ile yuksek ev muhendisi olarak kariyerimin zirve dönemindeyim. Bu sebeple zirveye yakisir hareketlerde bulunmak adina spor dallarinda calismalarimi yapmaya da devam etmekteyim.

Evde sabah yogami tamamladiktan sonra, ufak tefek ev işlerimi halledip yuzmeye gitmeye karar veriyorum. Evde ne yapacağım ki canım kitap okuyacağım keyifle, madem oyle keyfin büyüğü havuz başında okuyayim diiimi ama?

Tabi oyle icinden gecirdigin gibi ohhh yaa hayat sana guzel replikleri ama yemezler tut bence onu sen. yılların birikmisligi, calismasi,kosturmacasi oldugunu hesap edelim..oyle hemen fesata yormayalim canısı.. Neyse yuregine su serpeyim altimda devletin otobüsü basiyorum akbili yeminlen şoför nereye biz oraya.. Basmak istemezse de yavaştan gidiyoruz ama gidiyoruz napalim. Yani uzun lafin kısası altimda son model bir cip yok neymiş yokmuş, o da bir normal insanmis..

Bindim otobusume, omzumda tedarikli cantam düştüm yola. Kalabalık,koku falan insan bir hoş oluyor. Inecegim duraga yaklasana kadar Allah seni inandirsin 60 km hızla gidiyoruz. Şoför bey amca ben düğmeye bastım anladi ki ben inecegim atraksiyon lazim.. 200 mt kala bastı 120km hizi.. Durağı gectikten sanirim 100 mt sonra da ani ve aci bir frenle durdu. Ben bu sirada ne yapiyorum degil mi? 60 la giden otobuste oyle cambazlar gibi once o tutma kolu sonra bu tutma kolu diye ilerlerken hizlandigimizi farkedemen ve adı ustunde olan tutma kolunu tutamadan şoför amcanın yanina yaklastim ben diyeyim 30km hız sen de 40km yle. Bir selam çaktim daha selam bitmeden adam ayagini cekince araba hopladi zannediyorum ki ben orta kapıda kendimi buldum. Ohhh bee kendimi buldum ama heeee. O ne hızdi o ne savrulmakti. Kızın birini de tutacagim demir diye tirmikladim ohhh yemede yaninda yat.. Hem iniyorum hem Özür diliyorum..

Kız acıdı da benim ezik özür tavirlara, tamam abla gercekten sorun degil falan diyor ama ben takıldım zira bana abla dedi..Neyseee ya kızın canını yaktım zaten diye ustelemiyorum yiksa
 abla miii diye dalaşirdim.

Arada yüzme, squash falan derken ben diyeyim sosyetik bidbidbid sen de zengin zibidisi oyle takılıyorum. Daha derse giricem,performans saglam hani. Ama arada parazite baglayan bir eşim var eksik olmasın. Akşam saati o da geliyor,ders saatine denk gelince ben acıktım ve bugun yorgunum gidelim demeye başladı. Baktım diretiyor demek ki çok yorgun pes edip gidiyoruum.

Alışveriş yaptik,market,manav,fırın gezdik eve geldik sonunda. Onca spor degil de şu market gezmeleri insanın imanını gevretiyor vallahi. pestilim çıktı yeminle. Neyse ki bitti,yemekte var evde..Ayaklarımı uzatirim biraz diyorum içimden..

Haa bu arada daha once bahsettim mi bilmiyorum bizim binanın onunde kıştan beri minicik bir kedi var..Avucum kadardı 4-5 ay once. Soguklarda ölmesin diye korktum,elimden geldiğince beslemek istedim. Ne kadar ben yapamasam da eşim sagolsun ilgilendi. Kedi kopeklere karsi ilginç bir urkeklik mi tiksinti mi bilmiyorum bir panik halim var... 4-5yaslarindayken anneannemin balkonunda besledigim bir kedi oldugunu anlatırdı anneannem,gerci az cok bende hatırlıyorum ama bu urkekligin o kediyle bir alakasi var mi hic bilemedim. Neyse kedi bunca zamanda büyüdü, toparladı.. Sesi de gürlesti zamanla.

Ben bunu niye anlattım kısmına gelirsek?? Akşam ben uzanma hayallerimle geldigimde evin kapi kilidini acarken bak gene kedi miyavliyor,binaya mi girmiş o? Canım dikkat et bu tarafa gelmesin de ayaklarima surtunmesin diye taramali gibi durmaksızın konuşuyorum kiiii kapıyı actigimda bizim evin icinde hatta kapi onunde karşıladı bizi..

Ben şoka girdim ama eşimde şok oldu tabi. Bir sure evden çıkaramadık, evde kilitli kalıp korkmasına rağmen gitmek istemedi. Mutfaga girdiğimde masa üstünde duran çerez kaselerimi devirmiş kırmış. Hem korkmuş olduğunu düşünerek vicdan yaptım hem sinir.

Kedi bizim eve nasıl girdi konusunda farklı 2 tezimiz var tabi ama biri daha ağır bastı... 1. Si sabah eşim işe giderken kiii genelde yaptigi benim çok kızdığım bir hareket kapıyı açık bırakıp içeri geri dönmesi durumu.. Boyle bir olay olduysa bi kedi saatlerce tıp oynamış olmalı pek mümkün gibi gelmedi... 2. Si ise benim kızdığım hareketi yapmış olma durumum. Evet itiraf ediyorum hepsi benim suçum, onu eve ben almış olabilirim. Ayakkabilarimi vestiyerden alıp çantamı koluma takıp kapıyı actim. Tam o esnada kapının karşısında kalan mutfakta çöpe atılacak yağ tenekesini unuttugumu farkedip sanırım 3 ila 5 saniye arasında bir zamanda geri döndüm ve kapıyı kilitledim. Ahadaaa ranza.. Tam da bu noktada takıldım işte. Yani kedi girdi ama koca koridorda yabancilamadan direk salona mi geçti hergele...köşe koltuğa geçip belgesel falan mi açtı. Ulan evi ne kadar taniyorsun da 3 saniye de açık kapıyı görüp salona uzanan yolu yapıyorsun laaaan. Ödümü kopardın,sallandirdin enik seni.

Bana paranoya yasatan kedicik...evde acaba bunca saat tuvaletini yapmis mıdır diye mevlana gibi döndürdün beni. Sonra mutfakta,sungerler,bezler attım. Suları döktüm falan.. Kapıdan çıkmadan önce durbunden bakiyorum sonra dank ediyor durbunden gozukmez diyorum. kapıyı açınca ufacik bir aradan seni dikizliyorum. Hem evimin canına okudun hem de benim. Ayrıca kirdigin camlar ayağıma battı hala topalliyorum gene de sana kiyamiyorum..  Hee bugun de gördüm , oyle eskisi kadar kucukte degilsin bayaaa büyümüşsun sen! Alacağın olsun..

Uzun lafın kısası Demek ki neymiş koca sözü dinlemek gerekirmiş..iyi ki diyorum itiraz etmemisim de gelmişim yoksa kedi karanlık basınca,evde uzayan saatlerde kalınca ne yaparmış!
Sonuç olarak çok şükür bugünü de sorunlu ama sorunsuz atlattık diyorum.. Ohhh Huzura erdim canım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar