Kacan uykuyu tutamayan kizin dramı

Arkadaslar bu uykunun tutmasi icin bir formül var mi ki acaba? Hayir bende bir ayar yok ta. Bir gun 23 sularinda esniyorum ertesi gun sabahin  5 i olmus hala tik yok. Bir de yanında yatan insan varsa, o insanda yattiktan 100 saniye kadar sonra motorunu kapatiyorsa offf diyeyim off...

Ayarim yok.uyku düzenim yok. Uykum yok.uyku tutsun diye yapmadığım numara da yok ama yok Allah yok.gelmiyor dinine yandigim..

Önce yatis pozisyonumu değiştiriyorum,yatar pozisyonda 360 derece dönüyorum...döner gibiyim döne döne doneriyorum ,olmuyor yoruluyorum. Sonra koyun saymaya başlıyorum sayılar karışıyor ama uyku hala yok.

Uyku tutmamasi nedir? Kim çıkarmış niye tutmak fiili mesela..ki cok saçma bir tabir...baska ne olurmuş? Uyku tutmussa birini kim tutmus, tuttuysa benimkini de mi tutmuş.hayir bu kadar bencillik olurmuymus?  Beni uyku tutmadi cumlesindeki anlatim bozuklugu falan derken iyice sıtkım sıyrıldı, hissediyorum.

Yandan gelen uykulu nefes alip vermeyi dinliyorum hasetleniyorum. niye ben Allahim diyorum.

Zihni baska seylere yönlendirmek lazim. Daha önce okumuştum boyle birseyi. Ama o da ne ?

Olabilecek tum korkular, sinir harpleri, ustune hayatimdaki olasilik problemleri hepsi suan yine yeniden benimle. Gorevdeler. Nasil uyku kaçırılır ve getirilmez..

Hee uyku kendiliğinden gelmeyince tutmuyor.. Geldikten sonra kişinin kendisine fiziksel bağı olmadan birden gitmesinde ise kaçıyor.

Ya tutmuyor ya kaçıyor. Bende durum hep böyle oluyor. Manim çook manidar! Bir kez insafa gelip anlaşalım demiyor hep burnunun diki ergen tavırları...yazıktır artık aglatma ablanı!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar