E-Manavım & E- Kasabım & E- Marketim...E- Herşey!
Bu haftasonuna çok yorgun
girmiştim. Biraz kafamızı dinleyelim, zihinsel detoks uygulayalım diye aman
aman gezdik ki sormayın. Ayaklarımızda derman kalmadı , ama inanılmaz dinlenmiş
döndük eve.. Cumartesi gecesi geç bir saatti ve sonra film izledik daha da geç
yaptık saati..
Cuma ve Cumartesi günlerinin
tatil olduğunu anlamam için biraz geç yatmam gerek zaten normalden, günlük
hayatta da 00:00 olmadan pek yatmıyorum, siz hesaplayın artık!
Neyse Pazar sabahı kafam davul ,
ayaklarım şiş , sırtım iğne iğne kalktım yataktan. Var gücümle.. Kahvaltı
yapacağız diye. Hazırladık beraberce , yedik – içtik . Eve alışveriş yapmak
lazım.. Ama orada bardak kalmış burada kalem derken giriştim toparlamaya ,
süpürge de açayım , yerleri de sileyim derken yorgunluktan bitap düştüm. Dışarı
çıkmak mı bir de aman yarabbi ya , istemem alışveriş falan...Dedim ama aklıma
gördüğüm bir reklam geldi , koştum internetin başına : )
Reklam olsun diye değil , sadece
benim işime yaradı ve uygulamayı çok beğendim diye size de söylüyorum! CarrefourSa
sitesine girdim Sen-al diye bir sanal marketleri var. Üye oldum hemen. Acil
alacağım yumurta , patates, soğan, tost ekmeği , meyve suyu gibi ...
eksiklerimi sepete ekledim ama hala alamam 200 TL üstü alışverişte der falan diye
bekliyorum , tabi bir ihtimal var onu da değerlendiriyorum ; ) 47 TL lik
alışverişi sepetledim , açık adresimi yazdım ne ile ödeme yaptıracak diye de
bekliyorum.. Kapıda Nakit , Kapıda Kredi Kartı , Kredi Kartı seçenekleri çıktı
karşıma. Kapıda Kredi Kartı olarak seçtim. 35 TL üzeri alışverişlerde geçerli
olan bir market, seçeneklerine göre o ürün yoksa muadli gelsin ya da gelmesin
türü bilgilerde girilebiliyor.Kıymamı 2 kez çek, az yağlı et olsun gibi not alanı da dikkate alınıyormuş.Neyse bunları yazdım ama ne zaman teslim
edecekler acabanın derdine düştüm , o arada Teslimat seçenekleri de karşıma
geldi. Alışveriş yapılan gün ve ertesi 3 gün , günde 3 servis imkanından birini
seçebiliyorsunuz. Bugün alışverişimi 17:00 sularında yaptım ama yarın akşam
19:00 da evde olacağım için yarın 19:00- 22:30 arası servisiyle istiyorum
diyebiliyorsunuz.
Neyse yaptım birşey ama
bulabilecekler mi evi , geç mi olur diye tedirgin durumdaydım biraz. Mehmet
telefonunu yanından ayırma , bulamazlar evi diyip duruyorum. Girdim ütümü yapmaya ,
ütüm bitmemişti ki kapı çaldı , siparişlerimiz geldi. Kontrol ettim sebze –
meyve ürünleri kaliteli, diğerlerinde de bir problem yok. İrsaliyeli bir fatura
ile ürün kontrolünü yaparak getirmişler.
Bakınca iyice tembelliğe
alıştırıyor insanı bu elektronik alışverişler insanı,yürüdüğümüz haftada 1 , 10
dk belki onu da engelliyor diyoruz , ki en çok ben diyorum bunu. Ama bu
uygulamaya bittim , niye dükkanlarda o mu uygun bu mu iyi diye bakınayım , aaa
bu arka reyonda galiba diye gezineyim. Burada istediğim ürün skalasını seçip ,
kıyaslama yapabiliyorum ya da şöyle bir örnek vereyim. Geçen bir hafta aradığım
tek açımlık yoğurtları baktığım hiçbir markette bulamamıştım, ama bu site
içerisinde süt ve süt ürünleri altından tık tık bulup sepete ekledim.
Alışverişte gezdiğim 10 dk var ya
onu 20 dakika internetten yapıp , 10 dakika tempolu yürümeye adıyorum kendimi. İyi ki
çıkmış bu talep ya ben minibüslerle gidip , işkenceler çekip eve döneceğime sen
bana geldin! Kimin aklından çıktınsa o akıllara sağlık sanal kardeşciğim : )
Ek olarak belirteyim ki bu uygulama şuan Ankara ve İstanbul illerinde geçerli fakat yaygınlaşıp , kabul görüldükçe diğer illerde de uygulanacaktır diye düşünüyorum!
Ek olarak belirteyim ki bu uygulama şuan Ankara ve İstanbul illerinde geçerli fakat yaygınlaşıp , kabul görüldükçe diğer illerde de uygulanacaktır diye düşünüyorum!


bu bide sakaryada olsa ya :))
YanıtlaSilsanırım şimdilik pilot bölge İstanbul ve Ankara yakında oraya da gelecektir diye düşünüyorum ; )
YanıtlaSil