İnternet paketimin düşmanı Şeyma Subaşı!!

Hatun gündemde..
Gündem olmaması da mümkün değil zaten. Bir kere sosyal medya ile yaşıyor. Yani çok aktif bir hesap olunca insan bakıyor haliyle. Ee sadece hesabı aktif değil kendi de maşallah haddinden fazla aktif. Hal böyle olunca insan bir düşünüyor. Yaşam tarzı, giyim tarzı gezip dolaşması derken insan takip ediyor. Sonra amaan bu ne be diyip kızıyor tam bırakıyorum takibi derken bakalım yarın nereye gidecekler diye düşünüp vazgeçiyor.


Yalan yok bende takipteyim. Türkiye sınırlarındaymış dese biri hadi canım niye ki birine birşey mi olmuş diyeceğim o derece. Haliyle Fransa da düğün yapacakmış, Amerika'da gelinlik bakıyormuş, Yunan Adalarında bekarlığa veda yapıyormuş olunca takip ediliyor.

Bazıları belki kıskançlıktan, bazıları meraktan, bazıları gündemden haberdar olsun diye ama bir şekilde ilgileniliyor işte. Bende nerelere gidiyorlar diye bakıyorum tabi itiraf etmek lazım arada vay bee dediğimde olmuyor değil hani. İnsan dizilerde abartılan hayatlar gibi hayatlar olduğunu görünce bir şaşırıyor. Sonrası nasıl eline telefonu aldığında hemen tıkladığın facebook, instagram gibi sosyal medya bağımlılığı gibi Subaşı takip bağımlılığı.

İnsanın psikolojiside bozulmuyor değil hani. Aha diyorsun hatuna bak 26 yaşında, çocuk sahibi, üstüne taş gibi fiziği. Sonra da bi hasetlenip çemkiriyor insan kendi balık etine laf ettirmeyecek ya, olur tabi elin Miami sinde kendine fitness hocası yapıyor onun olmasında benim mi olsun.

Şimdi tam takibi bırakıcaktım gene aklıma geldi de vazgeçtim. Düğününde de canlı yayın yapar mı? Görür geri kalmayız bizde, fena olmaz hani. Ama en merak ettiğim bizim düğünlerde olduğu gibi düğün öncesi muhabbetleri döner mi? Aa benim pasaportum yok düğüne gidemem diyen olur mu? Ay vizem bitti kim o kadar para verip vize çıkartacak, üstüne git altın al falan. Sonra uçak bileti derdi var diye düşünülür mü? Ah bi uçak kaldırsalar da bari bilet masrafından kurtulsak.. He ya şimdi bu düğünde nasıl takı takılır? Bir de kasap havası falan çalmazlar herhalde neyle eğlenecekler? Acun ve smokin bir arada görülebilir mi? Şimdi bunları düşün sonra da gel takibi bırak. Mümkün değil yahu.. O zaman zenginin malı, fakirin gigabyte i diyor ve dağılıyorum..

Yorumlar

Popüler Yayınlar