Oynatmaya az kaldı doktorum nerde

Sona aslında yeni bir başlangıca doğru mutlu, enerjik olmanın garipliği neredee? Oğluma kavuşmama az kaldı doktorum nerde, Ali Demir yüzünden çildıracağım şarkısını bestelerken üstüne ritim tutup dans etmek benimde en doğal hakkım bence! Evet itiraf ediyorum müzik bir şarkıdan araklanmış olsa bile bize özel (şarkının orjinali oynatmaya az kaldı doktorum nerde olabilir ama ben buldum bana buldum sonuçta..sen bulsaydın madem hadi buldun yazsaydın)


Neyse bendeki güzel enerji bir kenara etrafimdaki insanların her telefonda acil durum mu paniği, whatsappta yazmamın aman allahım yoksa doğum mu başladı heyecanları ve korkuları bir kenara... Mümkün değil aynı kefede yarış tutabilmem! Artık telefon açarken sakin ol yok birşey diye açıyorum.. Evde yalnız kalmasan mı acaba dedikleri zaman dilimini hiç anlatmıyorum. Yalnız ben neden acil durumda sizi arıyorum onu anlamıyorum hayır doğum başlasa doktorumu ararım, acil birşey olsa gene farketmeksizin kendisine sormam gerek degil mi? Ben niye heyecan yatıştırıyorum, bu misyon gene bana yüklendi acaba?

Son hafta fil olma yolunda adımlarımı hızlandıran canım ailem, bunu da yee dediklerinde doydum cevabını cevap olarak almayıp Ali Demir'e gidecek o sana degil ki ona vitamin tepkileriyle yaptırdıkları vicdan ve geri sayımlarındaki heyecan inanılır gibi değil. Aslında bunun bir farklı versiyonunu ben kendi düğünümde hiçbir şey anlamayıp kardeşimin düğününde nasıl yaa diye inanmayarak heyecanla dolu günlerde yaşamıştım!

Bu farklı tabi şimdi inanmıyor olsam da şaka olmadığını rüya olmadığını kabullenemesem de anne mi oluyorum  yani diye düşününce bir ufunetler basmıyor degil hani. Heyecan mı korku mu, karşılaşma anı mı,operasyon paniği mi bilmiyorum. Ama benden nasıl bir ebeveyn olur diye düşünüyorum düşünüyorum sonra baya baya tırsıyorum! Şimdiye kadar tuzum kuru tabi. Attım kestim! Yok o çocuğa bu denir mi ki öyle mi yapılır, böyle mi söylenir, o çocuk bunu tabi böyle yapar diye, ayy aglatmasa ya gibi repliklerle içimden içimden konuştum! Şimdi sıra kendimi çekistirmeye geldi.. İçimdeki komşu teyzenin ruhunu, başkası yaparken konuşturup kendimde susturacak değilim herhalde. Hodri meydan diyorum o zaman göster bize bakalım çok bilmiş, çocuk nasıl yetiştirilmişte nasıl ağlatılmadan anlatılırmış falan.. Allah'ım sen benim yıllarca yaptığım gereksiz diyalogları başıma verme, amin!!

Hayır zaten ben beni yeterince geriyorken insanlar da bunu bir görev olarak bilmiş daha da geriyorlar ki bunlar senin iyi günlerin, mumla arayacaksın dediklerinde gözlerim bir büyüyor ulan yanlış mı yaptık yoksa diye paniğim artıyor? Geri dönüşü de yok her çocuk yapan bu yanlışı yapiyorsa neden bir daha bir daha yapıyorlar? Salak mı bu millet diye kendimle önce bir felsefe sonra bir matematik hesabı falan yapıyorum. Niye diye sorduğum biri bana net cevap versin ama?
Uyku nedir bilmeyeceksin en az 3 ay diyenler var ya ben 8 aydır uyumuyorum, ters etki yaptı bende dediğimde içlerinden hadi lan yemedi dediğini biliyorum ama devam ediyor. Şimdi otur keyfine bak o zaman bak bakalım oturabilecek misin? başka bir canlıyı taşımanın ağırlığı ve sorumluluğu  hem de artan kilolarımın sebebiyle zaten rahat oturamıyorum..ayagima giren kramplardan uzanamıyorum da.. Belki daha iyi olur ben hareketi severim yani bu da beni tırsıtamadı ki...

heeey gidi keşke hep hamile olarak kalsaymışımm da o rahatlığı unutmasaymışım diyeceksin diyenler var ya herkesin hamileliği kendine bacım. Ne mutlu sen rahatmışsın demek ki ben gerginim tansiyon problemim sebebiyle tetikteyim bir kere, hergün vurulmam gereken bir iğnem olduğu için biraz odaklanarakta yaşıyorum. İlaçların yan etkisiyle baş ağrısı falan filan gibi şeylerde olabiliyor. Yani demem o ki hamişim ben diyerek naza çekmedim kendimi, zaten yapısal olarak biraz höt höt olduğumdan naza istesem de pek çekemem olmadı yani bu da gelmedi bana.

En son eee bu yaşa kadar beklenince zorlu da geçer(buarada kimlik yaşım 29) kiymetli de olur diyenler var ya.. Erken yaşta olunca evlat kıymetsiz oluyorsa yapmasaydın madem, çocuğa yazık diyeceklerim var ama gene saygıdan susuyorum.

O zaman doğum yapmam konusundaki aman yandım ben kısımlarını görmezden gelebilirim. Sen dediklerini söyle de rahatla ama bana gelmedi pek!

Doğuma odaklanan ve normal doğum yapıpta bana ödlek muamelesi yapan insanlara seslenmek istiyorum simdi de.. Normal yap mutlaka diye mağazadaki satış elemanından, komşu teyzelere, arkadaşlardan, kötü sezeryan anılarını anlatan kafasında neyin saçmasını yaşayan sizlere!! Belki mecburen sezeryan olmak zorunda olduğum gibi bir gerçek vardır.. Önce yargılamayı kesip meraktan ya da başka birşey bilmiyorum iyiliğim içinse düşünerek konuşunuz derim. Hatta bunu her konuda yapmayı denemelisiniz ufak bir not! Sen kötü tecrübelerini anlatınca benim doğum şeklimi degistirmem mümkün degil, boşa germe bünyemi. Sen bana korkak dediğinde de degismeyecek bazı şeyler, gaza gelmem hadi ben geldim diyelim doktorumu kim getircek. Hee normalin avantajlarını biliyorum ama cocuk icinde sağlıklı olan o diye vicdan yaptirmaya çalışman da hiç hoş değil bak demedi deme! Doktorlar zaten bunlar icin var ama diiimi? Sen hiç üzülme herşey olacağına varır nasılsa benim güzel insanlarim. O zaman napalım hadi şarkıya oğluma kavuşmama az kaldı doktorum nerde, Ali Demir yüzünden çıldıracağım!

Yorumlar

Popüler Yayınlar