Bizim bebenin ismini de koyduk, demiş miydim?
At yarışı oynamak için kalabalık bir minibüs, aynı şarkı ve aynı yolculara ihtiyacı olan Şaban gibiyim..Yani Atla gel Şaban sendromundayım aa dostlar!! Şartlarım değişince yazamıyorum, yazdıklarımı begenmiyorum. Alışmışım telefon memosunda yazmaya, gecenin kör saatinde yatağımda hızlıca aklıma gelenleri döküp sonra toparlamaya.. Telefon bozuldu servise gitti, benim evde vaktim var bilgisayarda yazayım dediğim an kitleniyorum. Bakıp bakıp 3-5 satırda yazıp olmaz böyle diyerek siliyorum..
Doğuma az bir zaman kala, sanki ben değilim. herhangi biri doğuma girecek olan gibi düşünmemeye çalışıyorum. Şu bahsi geçen hastane çantasını hazırladım, hani o hazır değilse doğumhanenin önünden geri çevriliyormuşsun hissini yaşattıkları var ya.. kapı arkasına koydum. Doktorun vereceği startı bekliyorum. Ama geri sayım yapanlara çemkiriyor, heyecanlananlara da saçma bir bakış atıyorum. Neyin heyecanı kuzum bu der gibi.. Aslında ben kendimi böyle soğuk kanlı tutabiliyorum ve bilinçaltımı inandırmaya zorluyorum,aramızda kalsın. Yoksa tansiyon gibi bir derdim var!!
10 dan geriye sayıyoruz evet! Arkadaş herkes doğumunu yaptı, bir bu kız yapamadı ne uzun sürdü hayret diyenler için açıklıyorum biz böyle yaşamaya karar verdik : ) Şaka şaka bana da uzun geldi ama zaman bizde 2 ileri 1 geri ilerliyor galiba çözemedim.. Daha öncede bahsettiğim gibi bir oğlumuz olacak. Kararsız kaldığımız, düşüncede olan ayy şunu da hazırlasaydık dediğimiz pek birşeyimiz yok. Dualarımız ve dualarınızdan başka tek beklediğimiz dünyaya merhaba diyecek minik bir bebek. Nazardan korkarım ve öyle korkarım ki bu konuda paylaşım yapmamaya çalıştım, yapabilecek olanlara da veto koydum. Bu yüzden hamilelik foto çekimi yapıpta kendini paylaşmayan ender insanlardanım sanırım. Ama yakındır doğum olunca sıra onlara da gelecek!
He bir de tabi isim mevzusu var. İsmi belli mi diyenler için sanırım 5 aydır belli ismimiz ama gene bendeki nazar paniği. Paylaşmak istemedim. Zaten isim bulana ve netleşene kadar kimseye söylememek gerekmiş onu da sonradan anladık.
Gene kendi sevdiğimiz isimler içerisinden seçim yapsakta olabilir dediklerimiz için saçma analizler duyup direk elediklerimiz oldu! İsimlerin karakterleri etkilediğini düşünen bir insan olarak beni bu konuda sınamak hiç zor olmaz açıkçası. Bu sebeple karar verdiğimiz isme insanların yorum yapmamasını ve saygı duymalarını bekledik.. Bu sadece bizim için bir dipnot değil aklınızda olsun derim. Eş, dost çevrenizdeki insanlara fikriniz sorulmadığı sürece kararlarına saygı duymayı biliniz! Teşekkürler o zaman.
Ooo bu konuda atarlıyız galiba diyenler olacaktır mutlaka. Evet atarlıyım. Çünkü bir çocuğa bırakabilecek olduğunuz en önemli ve ilk miras bence ismi.. Doğal olarak benim içinde bu konu oldukça önem arz ediyor. Şimdi ben bu kadar incelerken sen kalkıpta yok o isimde tanıdığın oğlu vardı bilmem ne geçirdi gibi saçmalıklarla başlarsan, diğeri gelip ahahah çocuğa bu isim mi konulur diyerek garip espriler yaparsa olmaz yani. Zira bozuşuruz! Bu konuda çocuklar evet bilinçsizce espri yapabilir, hayal dünyaları da geniş olduğundan ona yapabilecek birşey yok ılımlı olmaktan başka ama bir yetişkinden beklentimiz yetişkin gibi davranılması.. bak ne kadar kolay!! Sadece gerektiği gibi davranıyor olacaksın!
Gelelim isme... Ben bu yazıyı paylaşana kadar pek sevgili eşim zaten kendi malum sosyal profillerinde paylaştı yaaaa neysee! Bu da benim kişisel paylaşımım o zaman hıhhh! Elediklerimi kendime bırakarak esas oğlanın esas ismiyle karşınızdayım.. Daha öncede belirttiğim gibi tepki vermek, beğenmek, şaşırmak, yorum yapmak, bu isimle ilgili anılar paylaşma zorunluluğunuz yok(yapma). Detaylara, işaretlere takıldık derken çok inceledik, epey eledik, içimize sineni kendimize oğul ismi bildik! Ali Demir hoş gel oğlum.. Aileme güç katacak, adıyla bizi daha da anlamlandıracak değerli bir maden.. Bizim göz bebeğimiz, kıymetlimiz hoş gel, adınla yaşa oğlum!!



Yorumlar
Yorum Gönder