Ekşi mi Tatlı mı Ayşe mi Hakkı mı?

Kısa bir zaman önce bebegimizle 5 ayımızı doldurduk demiştim.. Yavaş yavaş halka açılıyoruz açılıyoruz da bazı anlamlandıramadıgımız şeyleri anlamlandırmaya çalışıyoruz.
Millet olarak Cinsiyet en büyük problemimiz.. Ye ekşiyi dogur Ayşeyi ye tatlıyı çıkar Hakkıyı deyimi bu durumda inanılmaz kullanılmakta. Şahsen ben inanamadim.. 

Neye aş eriyorsun kurban olduğum? Ekşi mi tatlı mı? Daha hiçbirşey anlamadığım bu süreçte midemi bastirsin diye sadece tuzlu istedim Allah seni inandırsın.. O zaman ne oluyor? Teyze error veriyor tabi. Düşünüyor düşünüyor.. Tuzlu olmaz kızım sen de bana hele neye aş erdin ilk diye soruyor? Patlamış mısır teyzecim. Teyze vazgeçiyor.. 


O zaman başka bir şeyden bakmak lazım acaba ne? Geç bakayım otur karşıma, Göster bana ellerini. Ahaanda açtım ellerimi gitme diyeydim diyorum içimden,açıyorum tabi kız vallahi erkek diye basıyor çığlığı..Nasıl anlamış kısmında bu sefer ben error veriyorum. elimin üstünü el diye gostermisim hay benim aklımı seveyim aç elinin içini,avcunu demedi suçlu ben oldum sen öyle actin ama bak görürsün doktor erkek diyecek. Desin teyzecim ne bu şiddet bu celal..

Bir de kalk bakayım ayağa. Dön bir bakalım kız bu yayvan mı yoksa öne mi gidiyor? Aynaya bakıyorum nasıl ki? Kız da olabilir gibi ama yok yok daha erken ya ondan öne öne gider kızim bu.. Anlaşıldı amirim.

Ben merak etmiyorum,daha ufacık tefecik bir bebecik niye cinsiyet derdimiz buna yanıt bulamiyorum.

Evet sonunda öğrendik,biz merak ettik çünkü konusurken nasıl hitap edeceğimizi bilemedik. Hayalini kurduğumuz anlara nazlı bir kız mı yoksa afacan bir erkek mi koyacağımıza karar veremedik. İsim secimlerine ne zaman nerden baslasak? Odasını hangi renk yapsak, ilk alacağımız kiyafetini ne renk alsak diye meraklandik ama sana ne oluyor ki?

Şaşırdığım konu daha ilk defa bebek sahibi olacak insanlar olarak bizlere ilk sorunun cinsiyet olması!!

Aaa dur şimdi cinsiyeti ne?cevapliyorum mazur görün SANANE canım bildin mi sen onu... Hayır daha ilk evlat bu,12 degil ki annem neyin hesabı seninki.. Lafta değil söylediğimiz sağlıklı olsun da  fatketmez. Ee tabi kocam aşiret ağası da değil,erkek doğması gerek olsun illa.. kız dogacak olursa başımıza neler gelir bilinmez derdi falan!! Aman canım olsun farketmez zaten diye sonlandiriyorsun ya sonra komik oluyor bence demedi deme..

Kısa bir diyalogla renklendirmek gerekirse...
Kız cinsiyeti nee
Cevap veriyorum misal kız
Hee iyiymiş madem hadi allah kicaginiza almayi nasip etsin 2. Erkek olur artik

Kiz cinsiyeti ne
Cevapliyorum tekrar erkek
2.  Kiz olur napalim aman sağlıklı olsunlar da!

Bu 2. Ye takiklik nerden geliyor bacilar? Hayır sen ne istedin de biz veremedik? Bu isyankar görünen ama umursamaz davranan bir o kadar merakli sen neyi begenemedin bal kabagim?

Şimdi gelelim asıl mevzuya evet bir oglumuz olacak! Aşirete bir erkek şarttı malum.. Ayyy pardon bizde aşiret yoktu oğlumuz olacağına göre beyime diyeyim de bir asirette ağalık yapsın madem.

Teyzelerin hakkını yememek lazım gerçekten bilimin bilemedigini,tippin bilmek için erken dedigini bildiniz,alkışlıyorum. Ama nacizane ekşi tatlı durumu degil demek ki sadece araya tuzlu,baharatlı çeşitlerini de eklemek gerek. Hayır biraz geliştirin ürün gamini canim sene olmuş 2017 sen hala 2 seçenek,rica ediyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar