Biz Hamileyiz!
Ara ara gözüküp kayboluyorum. Buaralar ne yerde ne gökte yaşıyorum. Uzun zamandır acaba mı, gerçek mi, hayal mi, aman nazarlara gelmeyelim diyerek gizlediğim hamileliğimi bugün cümle aleme açıyorum. Evet biz hamileyiz!
Benim nazara gelmeyelim düşünceleriyle söylemediğim ama ailelerimizin cümle aleme hohooooy torun geliyor, teyze oluyorum diye söylediği kısmı unutmak istiyorum. Zira görene ooo hayırlı olsun dediklerinde yok canım öyle birşey, yanlış duyumlar bunlar deme gafletlerim oldu. Arkamdan kimlerin "hasbam bir de yalan söylüyor bak hele hele" dediklerini biliyorum aslında ama.. Koruma iç güdüsü benimkisi. Bilenlerin fazlalastıgını öğrendiğim her an sinir katsayım arttı. Ben kimse bilmeyecek demedim mi hamile benim,çocuk benim diye gezinip durdum. İtiraf ediyorum ben 5.aya girerken malumunuz çıkan gobekle itiraf etmek zorunda kaldım. Yoksa doğuma kadar yalanlayabilirdim. Ahh bu kiloları almasaydim belki!(hiç utanması da yok yahuuu pes!)
Biz hamileyiz demiştim yaa.. Çoğul konuştuğumun farkındayım, ama bu süreci eşimle beraber yaşıyoruz. Benim gibi heyecanlı, benim gibi iştahlı, benden bir tane daha olunca malum! Onunla(bebeğinden bahsediyor hasbam) konuşmak istediğim zaman elim karnıma gidiyor otomatik olarak, haliyle bazen sesli bazen iç sesimle iletişimdeyim. Hem onu ne çok beklediğimi, sevdiğimi söyleyip hem de anımı paylaşıyorum bu sebeple yürüyüşlerinde kendi kendine konuşan bir manyağa rastlarsanız, belki manyak olmayabilir diye söylüyorum. Eşimle ne alaka burada şimdi dimi? O da biraz şapşik olduğundan bu durumla eğleniyor. Ve kendi karnıyla ama bebeğimizle konuşuyor. Telepati kuruyormuş! Bizde hamileyiz herhalde babayım beeen triplerine giriyor! Henüz biz o kadar ilerleyemedik iletişimimizde..
Konunun özü, çokça zamandır yazıyorum bir günlük gibi ama bunu paylaşmadığımdan aktif gözükmüyorum. 5.5 ayımızı doldurduk beraber… Heyecanlı, bazen panik korkulu derken zirveye ulaştık, aşağıya inmeye çalışıyoruz. Bu gizemin, bu kadar saklamanın sebeplerine falan şuan inebilecek durumda değilim. Pek önemi de yok aslında. Önemli olan biz sağlıklıyız, mutluyuz ve bebeğimizi bekliyoruz. Allah isteyen herkese önce hamileliği sonra biz hamileyiz demeyi nasip etsin. Amin : )



Yorumlar
Yorum Gönder