Cabbar Abi Etek Giymişse bende Moda Duayeniyim Agalar!

                 Ekşisözlük fan durumum var. Hatta yıllarca çırak olarak bekledim de 3 sene önce yazarlığımı orda da ele aldım. Gündemi takip edebiliyorum. Bende herkes gibi dilediğimce fikirlerimi beyan edebiliyorum. Çemkiriyorum en önemlisi. Avaz avaz.. Yazdıklarımı, sövdüklerimi kaydediyorum bir de.
Genelde ilginç olaylar popüler olarak listede yerini alıyor olsa da bugünkü gündem beni bir hayli düşüncelere itti. Hayaller hayatlar..
Marka adını çok vermek istemesem de önemli, büyük, gerçek bir marka ismi lazım değil baş harfi Z , 4 harfli sesli harf olarak A yı satın alıyorum. Tikican markası.. Kalite.. Zenginlik.. (Hala bilemedinse ezmek istemiyorum ama sen ömrünce tiki olamazsın yavrum, dee git)

Neyse Erkeklere özel etek satıyormuş.. Yok artık dedim. Link var girdim baktım vallahi de satıyor.
Anam Jüpiter Mars'a mı girdi tövbeee Allah korusun bu ne ola ki? Kimin aklına geldi, aklını sevdiklerim benim.. Tamam zamanında savaşa giderken giymişler falan ama sene bilmem kaçyüz..Herhalde dikme falan sorunmuş, bilememişler! Kendilerini kamufle etmiş sarılmış öyle gezmişler, elin iskoçunun prensibiymiş belki de ama bugün burada nedir bu hal!
Vee aldı beni bir jüri hali! 'Sevdin mi ETEKimi' programına hoşgeldiniz…. Jürilerin jürisi konuşuyor..
Bir cisme bu kadar mı yakışır yarebbim. Ayy senin o eteğinin bağladığın kurdalesini yirim ben. Heem O ne bacak o? Sütun sütun.. Ellerini beline koyamamış ve bacağının birini öne doğru atıp poz verememişsin bebişim. Rica ederim.

Saçının bu halini oldukça beğendim tatlım, aralara eteğinle aynı renkte gölgeler attırabilseydin belki daha da canlı gözükürdün. Ayyyy böyle pazara gidiyor gibisin, ama senin biraz cool gözükmen gerekti. Ayrıca bir gece eğlencesine giden tipin olmamış cınım!

Sarı Çikilobun Temsili Hali
Yani burada bence dizlerin için makyaja ihtiyaç varmış ya da manken seçimini biz yapamamışız. Erkek Fatmalar gibisin, ayy pardon erkek dedim alınmadın dimi kuşum? Kahveleri getirip buyrun teyzecim diyebilecek hanım hanımcık bir erkek tipin yok şuan. Yani kızıma seni alamam. Ama manavda pazarlık yapabilecek kuvvette durduğun için alabiliriz de.Biz bunu bir düşünelim.

Kııız sen etekle oturmayı öğrendin mi hem? Aman alışana kadar altına tayt giy, kısa taytlardan alsınlar sana. Üşütürsün falan sonra..

Bacakların çıkmış yavruum, annen etek giymeden önce bunlara dikkat etmen gerektiğini demedi sana. Futbolcular bile alırken sen niye böyle metroseksüelliğin dibindeyken en dibe battın sarı çikilobum. Baban sana öğretmedi mi kuzum? Aman baban nasıl öğretsin ama dimi o zaman moda mıydı bunlar hey gidi günler. Annen dicektim yavrum annene de birşeyler öğretsin..

Botların gayet uyumlu ama farklı bir renkle kombinleyebilirdin. Sonuçta matem günü mü ayol karalar bağlamışsın. Kırmızı seni açardı bir de kırmızı çanta taktın mı? Hohoyyy mahalle peşinde dönerdi maazallah.

Çoraplarının liseli edasını beğendim yavrum. Ama sende liseli tipi yok! Yani çoraplar tek başına in, seninle kombinlenince out..

Ayy tatlım bir de senin ismin ne çocuum? Hayır Zübeydin falansa böyle ağır isimlere böyle hafif etekler olmaz yani. Bence sen tarlatanlı giy daha iyi : ) İsim önemli ya da git ismini değiştir sen bence.. Ne diyeceğini söylemeyeyim ama sen anladın bence dimi evladım?

Ay aldığın eteğin bedeni ya büyükse dene mağazadan çıkmadan.Sonra baba babacığım eteğimi değiştirmeye gidelim mi? Kız kardeşim aldığım etek nasıl beni açmış mı? Hüseyin abicim sence nasıl? Vallahi Zübeydin pembe pöti kareli olaydı ee biraz da mini o zaman bende alırdım amma benim tarzım değildir! 

Önden asimetrik eteğin çikilop mankendeki bedeni Mediummuş aman tinrim dedim. Kız bedenin artmış senin, yime daha fazla sen.. Giysini sevdim ama bebişim seni sevemedim! Sen o kızın bedenine sahip olabilirsin ama ruhuna asla! Bizim peluşlar öldü, ayılar dağa kaçtı beybisi..

Moda ımıııı yaaa diyecek tikiler var yaa? Böyle moda mı olur ... Böyle modanın ben tırırırım! Tutamıyorum kendimi hadi bana eyvallah!

Yorumlar

Popüler Yayınlar