Sen kodun Ben dedim oldu mu sana DediKodu

                Dedikodu yapmayı çok severim, benden sorulur, hayat felsefem Allah seni inandırsın diyen de hiç görmedim arkadaş.. Kimse dedikodu sevmez, ortamında bulunmaz, haz etmez, rahatsızlık duyar falan. Aman yarabbi ne kadar da harika bir kişiyiz aslında değil mi ?  Derken iç ses der ki (“Biz niye dedikodu yapalım, gerekirse yüzüne de söylerim ama kırmaya ne gerek var? Hem ben onu çok seviyorum onun iyiliği için konuşuyorum. Ayyy konuşcak konu mu kalmadı canım sanki sen hiç yapmıyorsun??”)


                Hayır anlamadığım şu , sanırım ben ikili ilişkilerde iyi değilim demek ki zira bir süre sonra olay birinin bir yere gidişine falan geliyor, o kimleymiş, neredeymiş? Yoksa 2 kadın biraraya gelip sabahtan akşama kadar çay, kahve eşliğinde küresel ısınmayı konuşuyor aslında dimi? Tabiiii yaa nasıl aklıma gelmedi ben bu çevre, doğa, küresel ısınma hakkında falan biraz araştırma yapayım en iyisi. Sonra git millete giydir ne konuşuyorlar bu kadar diye cık cık!

                Böyle yazınca bende sanki hiç yapmıyorum gibi sanki dimi amaaaan vallahi kalemimi buldum mu bir kırarım o lafın belini nerden nereye diye gider mevzu. Ama çekmesi lazım yani kalemim biri şart bende. He bir de ben birini çekiştiriyorsam genel olarak elektrik alamamışımdır, hiç olmayız yani. Genel manasıyla sevmemişizdir birbirimizi. Kolay kolay sevmem ve sevilmem ya hani. Ay bugün senle onu yarın onla seni kaynatayım olmuyor bende. Sanırım ondan bu kalemim adamlar lazım birazca.

                Gerçi genel olarak içsel yolculukta da yapıyorum ben o dedikoduları. Malzeme bol annem ben napiim. Sosyal medya sağolsun. Bende dahil tüm insanların gittikleri, gezdikleri, bazılarımızın hayatlarını ortaya koyduğu facebook, twitter, instagram. Allah eksikliklerini göstermesin amin. Hayır olmasalar nolur diye bir düşündüm de benim hayat belli spor, puzzle , kitap falan bu sefer iyice entel insana bağlayacağım ondan korkuyorum. Böyle olunca biraz daha fazla dünyaya müdahil olabiliyorum. O oraya gitmiş, bu gelmiş, anam bu bunla mı görüşmeye başlamış, bak bak ne yemişler, arkadaş her haftasonu da brunch a gidilmez ama bir de evde otur kocana bir kahvaltı hazırla faalan demiyor muyum diyorum tabi içimden.. Kendi kendine dedikodu da çığır açtım yeminle. Kız bu parayı gömüyle mi buldu bak gene tatile gitmiş falan..
Bunu beynime yapmamak için direniyorum aslında nerde çokluk orda bo… diye diyorum arkadaş sayım az olsun. Facebook arkadaşım 350, realitede görüştüğüm insan sayısı 17 bilemedin 27. Kimseyi listemden çıkartmıyorum yanlış anlaşılmasın, genel olarak eklemiyorum. Adamın biri eklemiş mesela beni hatırlamıyorum. Sonra başlıyor yazmaya niye kabul etmiyorsun, hatırlamadın mı, ilkokulda 2. Sınıftan arkadaşız falan. Ben şok, hafızada taratıyorum ama yok! Ama arkadaş ısrar kıyamet ben reddediyorum ama ekliyor, ben reddediyorum o takip ediyor, ben yok diyorum ama instagrama – twittera sarıyor. Yıllarca görmemişiz birbirimizi, hem 7 yaşındayken ne paylaşmış olabiliriz ki senle bugün arkadaş olmazsak olmuyor. Üstünden 20 küsür sene geçmiş(yaşı da ortaya attık anasını satim) arkadaş zorlamasak mı? Yok vallahi bırakmam diyorsun ya inatla bu sefer bende şarterler atıyor, “Arkadaş Ekledin” başlıyorum bu sefer sen kaşındın sonuçta. Lan o bizim sümüklü Ali değil mi? Vay anasını herife bak ne halt etmişte hergün buralarda sürtüyo bu şero diye.
Sosyal medya dışında genel materyaller de var sonuçta herkes benim gibi elit dedikodu yapmıyor : ) diiii mi ama? Daha geçen hafta birebir şahit oldum mesela. Biz geçen hafta tatile gitmiştik te hayır beni takip etmiyorsundur belki diye anti parantez şeettiydim. Neyse  kahvaltıda yan masamızda orta  yaşlı bir çift oturuyor. Birbirlerinin tabaklarına aldıkları hakkında konuştuklarına kulak misafiri oldum, döndüm önüme. Masayı dinlemeyeyim diye değil hee konu ilgimi çekmedi. Sonra bir kadın geldi masalarının başında yüksek sesle konuşup gülüşmeye başladılar. Beraber tatile gelen 3 çiftten 2. Çiftin dişisiymiş bu kadın. En sonunda afiyet olsun şekerim dedi gitti. Ne güzel arkadaşlık baksana, maşallah dicem ki.. Bizim 1. Çift bir başladı kadına giydirmeye, aldığı tabağı gördün mü hala neyine güvenip yiyor böyle hayret doğrusu, bunun kafa kırık zaten kocasının ki kırık ötesi, manyak bunlar, aman uzak takılalım falan.
Lan arkadaş madem,kankiton niye böyle atıp tutuyorsun hayır madem atıp tutuyorsun bu kadar sevmiyorsun da niye onla tatile geliyorsun.

2010 sonrası moda bu olsa gerek, çokta şaapmamak lazım. Niye televizyonu bir açıyorsun yarışma programları, kısmetler falan. 7/24 beraber ol bir tuvalet molası kadar boşlukta kameraya kan kus. Allah senin belanı versin BerkeCan. Dede olcak ilerde bu isimle dede mi olunur oluuuum. Sen kim köpeksin, nefret ediyorum, kuyunu kazarım elimle seni içine atarım falan. Derin bir nefes alıp kıyafeti düzeltip gidiyor bizim Berke dedenin yanına canııııım yaaa yirim seni, iyi ki varsın sen olmasan falan.


 Kafamda deli sorular, bilincim error verdi.. Ben en iyisi küresel ısınmayla ilgili birşeyler okumaya gideyim..

Yorumlar

Popüler Yayınlar