Sivriler Beni Yediler!
Sinirliyim,bütün gece uyumadığım,
uyutulmadığım için. Kafamı koysam uyuyacağım diye gözlerimi çekiştirip
duruyorum. Bütün gece canımı sıkmış olması yeterli canını almak için. Nitekim
uyumasam da galip benim.Bundan sonrası için daha geniş planlarım var zaten.
Yayılacağım alana, sınır tanımayacağım. Yaşasın kötülük!
Yaz geldi, havalar ısındı,
ısınmak az kaldı kavruldu bile. Ben kavruldum, yatak yorgan kavruldu, camları
açmasak havasızlık , açsak nem. Neyse ki biz yükseklerde oturuyoruz , camları
açtık mı gece ohhh efil efil.. Yükseklerde derken kat manasında yanlış
anlaşılmasın lütfen, zira kırılma noktama parmak basmayın.
Sen misin gündüzden evinde
klimayla bile uyuyamayana, klimayla uyuyana elektrik faturasından yana şansını
aktaran , göze geldin işte! Gece bir sıcak bir sıcak , camlar açık,odada yatan
2 kişiyiz. Ama gözümü kapatıyorum kulağımda vızıltı , açıyorum hiç birşey yok.
Şaka olmalı diye 1, 1,5 saat kendimi kandırıyorum tabi. Yok etkilendim , yok
bugün konusu geçti diye. Hayır olsa eşime de bir uğrar değil mi ama? Hep ben
hep ben olmaz cıkk. Ben takıldım ya bu konuya var gibi geliyor ama yok.
Kalktım, üzerime pike aldım, kafamdan aşağısını sarmaladım,mumyalandım. Ihhh
gelirsin şimdi, varsan gelemeyeceksin, yoksan zaten bekle beni uykularım.. 5
dakika geçmedi gözüm aralandı, kabus başladı işte gene. Kulağımın etrafında
tavaf ediyor, dokunup kaçıyor. Dayanamıyorum artık,ışık açacağım, gözlerim pek
görmüyor evet ama kulaklarım gayet duyuyor,biliyorum. Açtım ışığı,eşimle göz
göze geldik tabi. Gecenin bu saatinde deli miyim , uykudan kalkıp ışığı
açıyorum demedi tabi ama gözlerde o hissiyatı yakaladım ben. Sinek gelmedi mi
sana, vızıltı duymadın mı, ısırmadı mı? Aldığım cevap yok, kuru bir yooo... Tam
tamam diyecektim, ben huylandım ondan böyleyim ama o an eşim gördü işte minicik
bir siyah nokta, geziniyor odada, duvara çarpa çarpa.. İçtiği kan fazla geldi
sanırım, mutluluk sarhoşu. Ve eşimin 2 eli arasında can veren sinek, hayır
üzülemiyorum onun için.Kahramanım olmaya hak kazanan eşim oldu tabi.Kabus
bitti, ışık söndü. Benim yüzümdeki tebessüm o kadar naif ki hissediyorum o an,
nasıl bir huzur anlatamam. Ama kısa sürdü. Kulağımda tavaf ediliyor vız vız
vıııızzzz , ellerim nasıl yanıyor, bir anda oluşan şişkinlikler iyice
tırsıyorum, aile üyesinin canını aldık sanırım, savaş açtılar ,intikam
alacaklar. Durum çok vahim.Korkuyorum.
Eşim açıyor ışığı,
kollarım,kulaklarım alerjik durumda görüyor ve işte kanın beynine sıçradığı
an..Alıyor eline savaş aletlerini , kırlent ,tişört ne varsa yürüyor düşman
üstüne. 4 leşi daha oluyor o gece.Ama olsun
intikamımı alıyor,uykusuzluk x2 oluyor
ama sinekler mazi oluyor. Sonraları düşüncem neden ben, niye sadece ben diye
devam etse de bir fikrim yok. Eşimin teorisi 0 kan grubunu seven sivriler, bana
geldiler!


Yorumlar
Yorum Gönder