Tilkiler gene cilingir sofrasi kurmuş bence

Çok çok uzun zaman olmuş gene.. Aslında öyle seviyorum! Kafamın içinde  durmayan sesleri bazen gece uyanıp yazıyorum. Sonra paylaşmaya geliyor sıra, duruyorum. Biri yanlış anlar, biri okur üstüne alır, öbürü öyle der, beriki böyle derken paylaşmadan siliyorum. Arşivden okuyorum sonra da zaten kim için kendim için yazıyorum diyip günlük modda takılıyorum.

Öyle çok şey oldu aslında bu yazmadığım düşünülen zamanda. Gün, ay, yıl derken geçmiş gitmiş koca zaman. insanlar gelmiş geçmiş ömrümden ve gönlümden. Ülkenin, dünyanın halinden  bahsetmiyorum zaten. Sadece bana olanlar, bende olanlar öyle çok ama öyle de yok işte.
Onca paylasimsiz geçen zaman sonrası  aglamakli bir giriş yapmayacağım tabi ki..

Hergun aynı telaş, ama hergun apayrı koşturma, yarış, yetişme.. Ayyy ya biraz nefes alayım dediğimde zihnim gene maraton koşucusu adeta. Benim gibi olan kaç kişiyiz bilmiyorum ya da kaç kadın? Çünkü bir rivayete göre erkekler düz mantık, gereksiz düşüncelere yer yok.. Erkek beyni istiyorum. Yatağa yatınca 3 e kadar saymadan şalteri indiren bir ben istiyorum.

Sonra manasız geliyor ama en sevdiğim uyku. Alıyorum gene o kafamı koymadan başucumda duran yastığın kenarındaki kitabı, gözlerim kanayana, kendiliginden kapanana kadar okumaya. Bazen olmuyor tabi, tilkiler dönmeye devam ediyor, hikayedeki karakterden baskın çıkıyor. Bu sefer kalkıp başlıyorum çalışmaya.. Yorgunluk güzel şey vesselam. İnsanı dinç hissettiriyor, yaşadığını, gayesini.. Gezerken yorulayim, çalışırken  yorulayim, dans ederken, konuşurken! Ama boşluk, bendeki manası facia..

Hora kullanıyorum seni canım bedenim, beynim. affet  boşa degil desem ?? Boşluk buldum gecenlerde birara, yar bana bir eğlence dedim. Yeni telaşımda 40gunluk yoga serisi var. ilk 3 gün bolca  vakit varmış halbuki derken 4.gun geldi o zaman yetmezliği, işte dedim aradığım gereksiz zorlama. Hayır bırakmadım tabi. Bir haftayı geçti yani 1/40 tan oldu neredeyse 1/4 böyle oran hesabı acaip gaza getiriyor benden söylemesi. Şimdi daha 30 gün var demektense çeyreği bitti demek sence de daha haz verici değil mi? o zaman ne yapıyoruz safları siklastiriyoruzzz araya su girecek kadar boşluk bırakmadan yaşıyoruz bu hayatı. Çünkü devamı var yok bilinmez, bir kere yaşıyoruz. O yüzden dibine kadar yaşayanlar anlarsa ne mutlu bana!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar