Sevgililer Gününde evde PPF

Hmmm evet yaa gene 14 şubat canım. Aman ne oluyorsa gereksiz tüketim ve gösteriş çılgınlığı. Yok tabi ki kutlamıyoruz saçmalık! Dediği ortam bir business ortamıyken insanın..

Akşam eve gidince eee cinim bu hafta ne yapıyoruz? Ama rutin olarak hafta sonu çıkıyoruz ya ondan soruyorum. Sakın 14 şubatla bir ilgisi olduğunu düşünme lütfen.

Kız arkadaşlarıyla buluştuğunda hele bir kutlamasın, ben ona sorarım. Yıllardır hiç birşey yapmasak bir yemeğe çıkarız ayol. Yapcak tabi o kadarını da.

Peki gerçekte hangiyleydin ve hangisisin? Çünkü daha yollarda o günün saçma kalabalığı belli oluyor. Eve gidilemiyor. Hadi eve gidemiyoruz bari dışarda yiyip gidelim diyorsun. Her yer tıklım tıklım. Bin pişman eve dönüyorsun.


Aa anladım sizde aynı dertten muzdarip eve gidemeyip, bari bir Steak House a gidelim de mum ışığında biftegimizi kesip biçip sonra eve gidelim diyorsunuz. Aaa o da ne mum ışığı yetmemiş bir de gül mu serpmişler hay aksi.

Ay bir de 10 masadan 3 unde evlenme teklifi. iç sesin : 'Ay bize diyor da kendi baya baya istatistik tutmuş bak. Artık nasıl önemsemiyor gibi yapıyorsa hasbam' Yok yok cidden gün 14 şubat mı ben eve kaçarım topuklarıma vura vura hem de. Masadakileri incelemekten aç kalırım, eleştirmekten dayak yerim. Üstüne bir de gül dökmüşler diye paraları doker eve dönerim mantıklı mi? Bence en mantıklısı evde pijama, patlamış mısır, film. PPF yani. Şimdi de iç sesin : 'ah yazık bu baya baya hasetlikten böyle bee, itiraf etmiş bak' ama bu da kabul. Nasıl istersen açık çek..

Saçma gelen o kadar dünya düzeninden sadece bir tanesi bu da. geri kalan 360 günün ne olduğunu tartışmayalım. Herkesin günü kendine de. Size afiyet olsun ben tokum!

Tabi ya haklısınız sizde. Netice de 14 şubat diye biftekte.mi yemiyahh. Ay pardon bu replik buraya pek uygun olmadı. Buraya daha business ya da mmm soft şeyler eklemeliydim. Tatlişkolarim hepinize çok mutlu sevgililer günü diliyorum. Hepiniz benim sevgilimsiniz. Nice yıllarımız olsun aa bu da instamood oldu ya da youtuber mı ay bilmiyorum hangisiyse ama bu çoğullaştırılmış, tanımlanmamış sevgilere inanmak istemiyorsanız zorlamayın olur mu?

Yazar burada ne saçmalamış, zaman kaybı arkadaş.. gene kendine yazar demiş saf ya!! eve gidelim diyorum eve, evde sarılın sevgilinize. Ya da rutinde sarılmıyorsan bırak sarılma. Kime neyin kabulü? Canın ne istiyorsa yani..

Yorumlar

Popüler Yayınlar