Hanım Kızların Dikkatine! Sevdiceğinizin sözcüsü ayağınıza geldi
Girizgah kısmını uzatmadan direk konuya girerek Janjanlı evlilik teklifi alan ya da bekleyen cankızlara seslenmek istiyorum...
Öyle harika bir flört dönemi geçiriyoruz ki bunun devamı da rüya gibi olacak. Onlar Dubai'de gelinlik bakmış ben Milano'ya giderim. Ah o şimdi Avrupa turu yapıyor ama beraber Amerika yaparız.. Bana bir evlilik teklifi yapacak 2 karat pırlantayla, boğaz köprüsüne adımı yazdıracak, havai fişekler havada uçuşacak.. Belki restoran kapatacak. Aman Allah tüm arkadaşlarım bizi konuşacak..
Malumunuz böyle başlayan hayaller ve konuşmalar sonrasında hiç bir baba yiğit görmedim ki, kızım benim etim ne budum ne, keşke olsa ama yapamam diyerek hayallere gerçeklerle yol veren erkekleri..
Malesef durum şöyle gelişiyor!
1. Ya erkek sonsuza kadar evlenme teklifi etmemek üzere yasak koyuyor kendine.. Çünkü bu denilenler, istenilenler, sonraki sorumluluklar falan derken bu çocuk kurdeşen döküyor. Sen de bekleye bekleye döküyorsun o kurdeşeni..
2. Çocuk beklediğin o üstün performansı harfi harfine unutmadan yapıyor ki unutması mümkün değil sürekli ders tekrarı vardı. Ama sonrasında ise üstün performans karşılığı üstün katlanır kart borçları ödülünüz oluyor. Cabası da var tabi!
Ayy bu da ne kadar erkeklerden taraf, kızlara düşman.. Dediğini biliyorum ama işin gerçeği öyle olmuyor, sadece bil istedim.
Atalarımız ne güzel sözler söylemiş söylemişte birini söylesem diğerine ayıp olacak diye utanıyorum da şurda kulaklarını çınlatmıyorum.
Bu sosyal medya paylaşımları bizi bizden aldı aa dostlar.. Hayal kurarken bile beynimizin bir kenarında beğeniler, yorumlar geziyor.. Öyle birşey planlayalım ki diye hayal kurmaya başlanmaz benden demesi.. Sen 3 günlüğüne İğneadada butik otel al balayına, ama yok ben nasıl diyeyim alalade bir balayı geçirdi diye millete. Ay ben nasıl checkin yapayım Swarmda - facete diye dövünme..
Esas mevzu olayın bütünü bence.. Harika bir teklif organize ettin, bunu da güzel öğütledin. Sonra 2 karatı da taktın parmağına. Oh miss. Gelsin şimdi nişan düğün telaşı en havalısından. Kıyafetler dağıtılacak hediyeler falan derken.. Düğüne gelen karlı ama bak aramızda. Yer görecek, eğlenecek, üstüne şahane bir hediyeyi kapıp gidecek. Neymiş şanımız yürüsün. Adam çeyreği takıp kurtuldu olay bu. Neyse sonrasında konumu güzel bir ev olsun, faal bir sitede yalnız, havuzlu fitnessli falan.. Şanımız koşsun.. Her sabah kalkar kalkmaz espressosunu içip havuzda yüzer sanırsın. Tabi öyle zannediyor o da kendini napsın. Sonra eşyalar çok önemli öyle gidip 3 oda kampanyalı bilmem kaç bin olandan alamayız. Bize tek tek satılanı hatta özel sipariş calışılanı falan lazım. Burdan da istediğim gibi gayet başarılı para kaybedebiliriz. En son kaldı balayı. Balayı önemli arkadaş hadi diğerleri tam istediğim gibi olmadı ama buna gitmeliyiz hem de Maldivler Amerikalara falan..
Sonuç ne mi Düğüne ayşe abla gelir çeyrek takar, kızı gelir o da takar. Hamdi abiden 100 tl çıkmaz. Amcalar dayılar ohh ohh onlardan toplamda 15 bilezik derken yaptığımız borçların ne kadarını temizleyebiliriz olur..
Düğün günü sadece yapılan düğünün parasını çıkartıyordur belki ama ben bilmemkime çeyrek takmıştım gram takmış arkadaş diye söversin. Günlerin takılan altınların sahnelerini zihninde canlandırmakla geçer. Neyse hallolur bir şekilde dersin ki pozitif biriysen, umarım hallolurda.
Ama bir anda sosyal medyadan paylaşımlar aşkla kahvaltı, kocitoyla keyifli yemek falan diye düşüşe geçer. Bu arada kocito, kocişko nedir kızlar yaa? Koca hatta eş demek varken. Sen kalk 30 yaşında adama minnoşluk kostümü giydir, karizma yerlerde. Adam almış seni Amerikalara götürmüş bee, karşılığı bu mu? cümle alem kocişko diye laf yapacak yazık eşi, dostu, akrabası, patronu, iş arkadaşı var ya bu adamın..
Bu mevzu başkaydı geçiyorum ama aklınızda olsun derim. Sonraki paylaşımlar esas bomba, hayaller gerçekler.. Böyle çıktı zaar bu furya kız önce balonda göklerde uçuyor yan tarafta ya da kaydırın notunun ardında elinde ütü poz veriyor. Altına prensesler gibiydim ben baba evinde yazmış bak!(ilk fotosu yani)
Ee kocişkona noldu canım? Hani büyük Avrupa turu yaptığın o günler nerde boğazda patlayan fişekler?
Günler aylar derken kartların taaa düğün zamanında ödenen asgarileri falan ama birbirimize vakit ayırmıyoruz, evlendiğimizden beri beni bir kez boğazda yemeğe götürmedinler, ah ah eskiden hergün sokaklardaydık şimdi halimize bak izlediğimiz dizi bile farklı dersin.. Neymiş öyle ısmarlamayla olmuyormuş millete gösteriş diye can çıkarılmazmış.. Nolcaktı ne bekledin gerçekten ben kalben meraklar içerisindeyim. Nikahta keramet vardır i karıştırıyorsunuz siz öyle nikah kıyınca sabancının torunu olamıyorsun yani.. Mutlu diğiiiiiliz, sevgimiz bitti, ay artık tahammül edemiyorumlar geliyor peşin sıra. Aman haaa aman!!
Buraya kadarki çemkiriklerim 2. Tayfayaydı 1. ler için aslında çok denebilecek birşey yok. Makul ol kardeşim demekten başka. Ürkütme ürkütmeyin. Bırak hele bir öğütlemeyi al evlilik teklifini ver cevabını, sonra oku canına :) Daha sen en başta dökülen su da çocuğa diyorsun ben böyle yapıcam ona göre, sonrada bekliyorsun okyanusa girsin diye. 2 karatı sonra alırsın ne önemi var önemli olan faiziyle 3 e tamamlamak. Sen bana evlilik teklifini alalade edersin he o zaman bir de araba alacaksın dersin olur biter :)
Yok ya şaka bir yana bir kez oluyor evet hepsi olsun en güzeli olsun tabi ama senin çapında en güzeli. Yarışma yani film festivalindeki artistlerle..
Aman hepsini boşver anı yaşa, önemli olan sevgi,saygı paranın ne önemi var da diyemeyeceğim ama doğruya doğru.
Gözünüzü korkutmak istemem ama daha bunun tektaşı, beştaşı, istikrarlıysan tamturu, doğumu, hastane süsü, yok fotoğrafçısı özeli tüzeli, bebek odası, uzak doğusu, gidilmedik kıtası derken görev listesi çok yani.
Herşeyi devletten beklemek olmaz, beraber çalışın kazanın, makulce harcayın doyasıya gezin gene siz çatır çatır yiyin. Ama gösterişte yedirmeyin.
Herşeyi devletten beklemek olmaz, beraber çalışın kazanın, makulce harcayın doyasıya gezin gene siz çatır çatır yiyin. Ama gösterişte yedirmeyin.
O zaman.... Gelin arabalarınız yarışsın, düğünleriniz çakışsın da gidemeyin : ) hepinize mutlu son olsun inşallah amin..
Yorumlar
Yorum Gönder