Lohusanın Feryadı

Milyonlarca kez anlatılmış şikayet edilmiş olabilir kii öyle olduğunun farkındayım ama bu benim milyon artı 1. Kişi olmama sebep değil.. Neden? Çünkü milyonlarca kişiye bu lakırdılar edilmiş ve onlarda şikayet etmişse ve yetmemiş bana sıra geldiyse bende hakkımı kullanırım. İşte o kadar!

Olay...her taze annenin başına mutlak gelmiş ve gına getirmiştir!
Olay yeri... Yok, görülen farkedilen her taze annenin bulunduğu noktalar!
Zaman... Zamanlamaya lüzum hiç olmayacaktır...
Kişiler... Olayda ismi geçen kişi yoktur!
Amaç...taze annenin canından bezdirilmesi ve beyninin sömürülmesidir!


Hikayede ismi geçmeyen kişiler gerçektir.. İsmi geçmiyor diye kimse kendi üstüne alınmamazlık yapmamalıdır!

Varsayalım ki kadınsın hani olmayanlarında okuduğunu düşünerek empati kur diye söylüyorum. Hamilelik vs. geçti gitti. Şimdi kucağında bir bebe, etrafında tecrübelerini konuşturmak icin dört dönen benim canım yardımsever insanlarım, hee bir de senin bu ara lakabın lohusa!

Dünyaya alışmaya çalışan bebe sadece günde 3-4 saat ayakta olmak koşuluyla sürekli uyuyor. O uyusa da uyumasa da nasılsa acıkınca uyanacak demeden 2 saatte bir yemeni öğütleyen doktorların var! Demek ki neymiş o bebe uyanmasa da yiyecek. Uyanmadan yemiyorsa uyandırılıp dürtülecek ve yedirilecek.. Sonuçta hem kilo almalı, hem kuvvetlenmeli, hem sarılık olmamalı falan.. Gün 24 saat, cepte... önce uyuyan bebe uyandırılmadan yedirme işlemi başarılı olamadığindan uyandırılmak suretiyle yarım saat harcanır, sonra kutsal olan işlem yani emzirme işlemi yapılmaya çalışılır, çalışılır diyorum çünkü el kadar bebe ya yorulur ya alamaz derken gene yarım saat gider. Sonra o bebenin gazı çıkarılır, altı değiştirilir ve yatırılır. Bu arada tabiki süt sağma operasyonu yapılır. Sonuç olarak yarım saat daha zaman! Veee ohhh dediğin o an bebeğin uyanma saati gelir! Bunların hepsini bile isteye kabul eden, şikayeti olmayan ben halimden memnunken aslında etraf diye betimleyebileceğim caniiiim insanlar var! Ama uyuman lazım! Sütün olmaz.
Ama 2 saatide geçirmemek lazım.
Sarılık olmaması lazım.
Sütün yok mu sağıyon sen?
Yoksa sağmalısın..
Bence aç bırak bakalım nasıl alcak?
Gazını çıkart yatır, kucağa alışmasın.
Emzik verme aman haaa
Emzik ver rahat et, kurtarıcı valla.
Komposto iç süt olsun.
Su iç başka birseye gerek yok!
Odasında tek mi bırakıyorsunuz el kadar bebeyi
Nasıl alıştırırsanız öyle gider..
Kimseye hesap verme konuşan çok olur vallahi, napcanı şaşırırsın..
Sen beni dinle ama bak pişman olmazsın.
Ev sıcak olmasın
Ev soğuk olmasın
Dereotu ye
Sadece tahin
Komposto
Su
Helva
Pekmez
Çayı var ya ondan iç

Derken siz benim suratıma baksanız ya bir! Ne kadar bıkkın olduğumu, yorulduğumu anlasanız ya keşke?

He bir de aklıma gelmişken bu göğüs dediğimiz organlarımız normalde ayıptır ve kapatırız yaa hani. Emziren olunca insanlarda ayıbı kalmıyor mu anlamadım ben. Önceden ayıp olan bugünde degil mi? Hayır sana değilse bile bana öyle arkadaş. Bu nedir ya sen emzir emzir bizi dert etme diyip odaklanmak, beklemek. Açmıyorum emzirmicem işte hayret birşey yahu. Amaan sende olan bizde yok sanki ee dünde yok muydu anam babam. Bugün gelirken mi aldın? Bir de odayı kapıyorsun üstüne seslenip lönk diye dalma huyumuz var ya bayılıyorum ne yalan söyleyeyim o nedir o?

Tatlım bana ne olursa sorabilirsin diye söyleyen canlar var bir de.. Ee herşey yolunda galiba birşey sormadın, aramadın.. Yolunda olmamalı mı pek guzel insan. Zaten ne sorayım herkes beynimi out etmiş!

Bunlar daha iyi günlerin diyen kesim hala var! Saygıyla selamlıyorum. Hamileliğin başından beri istikrarlılar, bu sebeple hatta alkışlıyorum.. Evet hamilelikte iyi gunlerimdi, bugün bence daha iyi günümdeyim. Yarın daha da iyi olacak inanıyorum. Karnında dert yok tasa yok şimdi uykusuz her gece diyorsunuz yaa bence hamilelikte 20 gün doktor kontrolü beklemek iyi olduğunu bilmek için bir işaret aramak daha zordu! Az hareket etti ayy etmedi mi iyi mi sağlıklı mı derken stres oluyor insan. Şimdi uykusuz da olsak iyi olduğunu bilmek bence herşeye değer! Ayrıca bunlar benim iyi günlerimse madem niye 2. 3. yü yaptın bree utanmaz diye içimden geçirdiğim insanlar bolca oldu!

Elimde biberonu görünce emmiyor mu ki diye dünyanın en kötü şeyini yapan biriymişim gibi dokunaklı bakmanız ise çok saçma degil mi? Malumunuz karşınızdaki lohusa. Hani çok önem verdiğinizi belirttiğiniz şu 40 gün için bile olsa psikolojimi yerle bir etmeye uğraşmanız hayret verici doğrusu!

Bir de herşey bir kenara dolu dolu sanane yaa demiyorum ama sen anla bence! İster biberon veririm ister süt ister mama. Çocuk benim değil mi? İster kucağa alıştırırım, ister emziğe.

Ayyy ne fenaaa.. İnsanlar düşünmüş gene de yaranamamış diyebilirsin. Zira bende derdim eminim bundan. Herkesin tecrübesini yardımcı olmak için anlattığını, iyi niyetli olduğunu farkediyorum ama adımı sorar gibi emiyor mu diye sorulması ya da sürekli aynı şeylerin farklı ağızlarda ve farklı tonlarda hatta farklı yapılarda söylenmesine bazen yeteeer diye isyan ediyorum..

Bu isyanım dolayısıyla biraz agresif olduğum doğrudur! Bu agresiflik sebebiyle eşim tarafından hastanede önceden çocuklar karıştırılırdı. Ama seni karıştırmışlar demek ki diye noktayı koyması ise benim ruh halimi özetliyordur bence. O zaman size iyi günler! Bence dağılalım!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar