Ben kilolu değilim, Sen çok çırpısın!
Hamilelik psikolojisi diye birşey var ki o gerçekmiş.. Ben diyet yaparım, dikkat ederim falan hikaye dostum.
Ediyorsun evet ama sonra bir an o beslenebiliyor mu ben böyle yemeye devam edince diye düşünüyorsun! Veririm ben bu kiloları, yeter ki o beslensin büyüsün.. Görenler duyanlar var bir de o an birşeyi yok geç oldu yemeyeyim ben onu dediğinde de yememene karşı çıkan aaa ama çocuk beslenemez ki o zaman diye seni vicdanen rahatsız eden ince düşünceliler..
Sonuç olarak sen yersin bebek büyür, sen büyürsün dünya küçülür insanlar küçülür. gıdılar büyür, bedenler büyür. Psikoloji denen şey yerle yeksan olur.
Şimdi düşün 50 kilosun. Yıllarca herkes yemiş sen iradenle seyretmişsin. Tok oturup aç kalkmışsın, yürümüşsün, evde gecenin 11inde sporunu yapmışsın falan. Aksam yenen dondurmaya yok demişsin kendini ertesi gün benim nasılsa diye alıştırmışsın. Evde film partilerinde herkes çekirdek, mısır yerken sen salatalıkla mutlu olmuşsun ama sonra bir bakıyorsun bütün hayat felsefen çöp ye anasını satayım. Bebişin canı istemesin, vitamin alsın, bugün onu yemeden olmaz, arkasından bu derken 13 kiloyu devirmişsin 8 ayda.. Hiç bir pantolonuna sığamaz olmak hangi hamilenin suçu şimdi. Ben mi dedim tatlıyı getir, mısırı pişir, kısırlı gün yap diye..
Sonra dışarı çıkıyor masum hamile. Bütün kadınlar küçücük, belleri yok nerdeyse. Ulan 50 kilo kadın mı olur? Kadın dediğin biraz etli butlu olur.. O ne oyle bak bak biçimsize yakışmamış bile giydiği puuuuu cibiliyetsiz seni. Anan evde yemek mi vermedi kız. Gıdın yok senin ama ayyy hiçte keyifle yemek yememiş demek ki bu? Diyen kim tabi ki ben çemkiriyorum her gördüğüme laf atıyorum. Pis pis süzüyorum sonra iykkk bakışı atıyorum. Tiskiniyorum senden diyorum alt yazıda anlarsan eğer. Git biraz yemek geçsin boğazından fakiiiir diye bağırıyorum. Kıvrımın bile yok hihhh
Ne oldu zorunuza mı gitti? Beni siz bu hale getirdiniz? Hele bu bebek bir doğsun sonra da verilmez bu kilolar bence ama şimdi beni kandırıyorsunuz. O zamanda süt müt diyeceksiniz biliyorum ben. Ama yemezler! Vakit büyüme vaktidir gerisi sizin çırpıntılığıız işte o kadar!


Yorumlar
Yorum Gönder