Komşuyu Kıskanan Pissss Komşu
Türk kadınının temel esaslarından en önemlisidir temizlik!
Türk kadını titizdir, temizdir, çalışkandır o kadar. Doğuyoruz, programlanıyoruz ve buarada
büyüyoruz. Program yüklemesi hiç bitmez
bizim cinste. Biziz diye demiyorum ama vallahi çalışıyoruz hani. Hep yeni
birşeyler ekliyoruz, modaya da ayak uyduruyoruz geleneğe de. Ne yardan ne
serden dedikleri var ya durum o yani. Vazgeçme yok yani.
Buara evdeyim ya, kulaklar da radar zaten bende. Arkadaş
hergün ev mi süpürülür? Kadın yapıyor yani. Sabah 8 de startı veriyor maşallah.
Akşam 5 te çocuklar gelene kadar, sonra onların peşine aşağı yukarı bir
bağırmalar falan kadın perişan. Süpürüyor, hergün halılar paldır küldür
silkeleniyor falan. Bravo diyorum dostum. Yanlışlıkla bana gelse demek kadın
üstünde iyi mikrop bile kalmadığından demek kapı girişinde ölür : )
Hayır ne oluyor bu kadar yap bu temizliği tamam anladık ama
bu kadarını anlayamıyorum. Zaten bitmiyor bu yüzden bu temizlik hastalığına
bağlanmaya gerçekten niyetim yok, gözüm korktu yani.
Dayanamadım sabah uykumun en güzel yerinde gene bir süpürge
sesiyle uyanınca “ huuu komşu hayırdır gene süpürge mi Allah seni kahretmesin
bir sabah huzur ver, bitmedi bu temizliğin ne pis kadınmışsın sen, hala boo. Götürüyor
evini “ diyemedim tabi içimden geçirdiğim tam olarak bu olsa da “ günaydın,
maşallah her sabah süpürge yapıyorsun sabah sporu niyetine” dedim. Yoook yarın misafirim var dedi canımız
komşumuz (biz eşimle komşularımızdan böyle söz ediyoruz da – o kadar seviyoruz)
Eee dedim 1 haftadır yapıyorsun zaten, duyuyorum. Eeee yani bitmedi dedi.
Yatak odasındaki dolaplara bakacak misafirlere sesleniyorum
buradan gerçekten çok ayıp. Çok sinirleniyorum yani, kadın sizin yüzünüzden
dolabını temizle temizle sonra baktı olmadı at sen onu. Hem sen kimsin yaaa
misafir yatak odasına giriyon yani? Hayır madem misafirsin bizde ismi bile olan
odanız var, oturcan orda bir zahmet. Gerçekten kınadım şuan seni. Kadın zaten
senede bir falan geliyorsunuz ona rağmen size oda hazırlıyor, içine girip oturmuyor
bile niye bozulmasın eskimesin, pislenmesin falan. En güzel danteller desen
orda. Halının en güzeli, perdenin en yenisi, koltuk takımı desen orda. Sen gene
git doyama yani, odaya bak. Git camları incele. Cıksssss, yakıştıramadım.
Sonra ne olcak ben sana diyeyim. Sen 2 saat gelip,
oturcaksın diye kadıncağız 1 haftadır oturmuyor aha da ben gözümle gördüm
kulağımla duydum. Şimdi de pasta, börek falan uğraşıyor yavruuum kıyamam. Sen
gideceksin. Sonra misafirim vardı temizliğine başlayacak. Gelmeyin arkadaş
böyle de dağıtıp pisletecekseniz. Ben olsam sinirlenirim yani. Gene halı silkme
ile başlanmak suretiyle halıların balkonda saygı duruşu, sonrasında süpürge ile
savaş, vileda ile dans falan derken. Gittti gül gibi kadının ömrü gitti, saçını
süpürge etti.
Gerçi bu kadın da hem cinsim diye demiyorum da biraz üçkağıtta
yani. Lafa gelince ben sana ömrümü verdim, saçımı süpürge ettim falan diye
kocasına demez mi ? Ben kocasına 3 gün ev temizleyen kadın görmedim heee : )
Hele bir de misafir hazırlığındayken senden bir kek istesin o koca buyrun
cenaze namazına hahhh hayy. Neyse yaaa gene kimliğimi şaşırdım zaar , bu
erkeklerin olayına çok üzülüyorum ben de ondan oluyor böyle, empatinin de bu
kadarı fazla yani.
Bence bu misafirden önce temizliğii ve misafirden sonra
temizliğini abartan, çalışkan ve temiz kadın sen kendini bu kadar kaptırma ya.
Sonuçta misafirin verdiği puan ile hayatta kalmayacaksın dimi ama. Bırak evde
terminator gibi dolanmayı, evinin insanı evi kirletir miyim diye korkmasın! “Anneeee
tuvalete girebilir miyim? “ diye bağırmasın bu ne arkadaş yaaa? Çocuk gelmiş 15
yaşına hala annesinden izin alıyor saygıya gel dicem de yok anam ondan değil
işte kadın banyo temizlemiş tuvaleti ciflemiş falan , çocuk .. çabilir miyim
diye kibarca izin alıyor. Anasının insafına gelse de izin verse bari içinde
patlamasa yani. Hani denk gelsem dicem gel çocuuum gir bizim eve .ıç ta iyi ki
denk gelmiyoruz yani..
Misafir gelmeden önceki günlerde evde temizlik harekatı
başladıysa eğer çekirdek, cips vs.bilumum abur cubur ürünleri yasaklanır. Neden
? Zararlı diye değil tabiki şapşalll. Temizlenmiş ev batırılmasın diye.
Bu bir kamu spotudur. Korkusuz ev, mutlu aile. Kirlenmek güzeldir,
hayat pisleşince güzel, vetosuz, tuvalet yasağı olmadan, çekirdek çitlenebilen
ve korkulmadan vakit geçirilen evdir güzel. O ev bizim evimizdir lalalalalaaaa.
Teftişe gelen misafir de misafir değildir, zaten hiç misafir olmamıştır.
Yazan: Temiz ve çalışkan komşuyu kıskanan piiiiiiissss ve
kıskanç komşu


Yorumlar
Yorum Gönder