Whatsapp 1 mesaj

Şu whatsppı çıkarana dua mı etsem beddua mı bilemedim..  Kimi ararsan burda, duyan gelmiş. Annem,babam,akrabalar,eş,dost,hısım,akraba,çoluk çocuk hepimiz tümden burdayız arkadaş..
Hayır, merak ediyorum akıllı telefon kullanabilir olma kısmını hangi ara atlattınız da uygulama indirip , kurcalayıp kullanabilir oldunuz ya da olduk : )
Etkinlikler tüm hızıyla devam ediyor,atışmalar,nazlanmalar,sevilmeler,tripler daha neler neler... Bir image paylaşımı , bir sosyal içerikli mesajlar durumu, ana durum bildiriminde lafı gediğine oturtan mesajlar..
               Saat kaçta çevrimiçi olmuş bakim , bana cevap neden vermiyor sorarım ben ona.. Ya görmemiştir belki diyorsun yok yok mavi tik olmuş okumuş o onu diyor..
               Grup kurmalar...Bayılıyoruz gruplaşmalara..Yok arkadaş selam ver , hal hatır sor , kapat..giriş – gelişme – sonuç bu kadar! Yoook ama biz napıyoruz sabah günaydın 10 kişilik grupta ortalama 15 günaydın, gün içinde naptınız nerdesiniz neden aa gitmiş mi bu da gelmiş aman kızmış mı niye kızmış yemekte bu var bunun hastalığı var öbürünün günü var birinin toplantısı var ile ortalama 350 mesaj ile, sonra akşam yemek bitti , çay geldi , meyve gitti ,uyku geldi derken 200 mesaj ,toplaşıp iyi geceler demek ortalama gene 15 mesaj ile noktalanıyor..
               Anlamadığım sana bu soruları biri sorsa da 3 cevapla 5 cevapla sonra hesap mı vercem dersin ama iş grupla yazışıyoruz demeye gelince 100 hava 1000 civa...
Bununla kalsa iyi ,grupta anlaşılmayan ya da yapılamayan dedikodular var...Hani grubu biraz beklemeye alıpta bireysel yazışmaya başlanılan zaman;) Ay yok artık deme sen de yapmışsındır garanti , hayır sen yapmasan 10 kişiden biri yaptırmıştır sana da ayy bak ne dedi diye..Dedikodunun da bir adabı , raconu vardı yedi hepsini whatsapp sağolsun..
               İş hayatını da vurdu bee dostum, müşterinin birinden ansızın gelen bir mesaj , görüntü , ses dosyası yerle yeksan edebilir seni.. Telefona çıkmadın müsait değildin biraz önce hanii şimdi çevrimiçiyken de müsait olmasana :D:D   malesef o kaçılamayacak durumdasın zokayı yuttun:p geçmiş olsun..
               Annem akşama bizi çağırıyor , Whatsapp 1 mesaj : “ Annecim akşam bize gelir misiniz? “ o an müsait değilim cevaplayamıyorum. Whatsapp 2 mesaj : “ Annecim gelecek misiniz?” devam Whatsapp 3 mesaj : “ size sarma sardım , gelin” Whatsapp 4 mesaj : “ annem kaçta gelirsiniz, 7 de bekliyorum” Whatsapp 5 mesaj : “ mehmetle konuştuk biz,evde görüşürüz”
Sonuç olarak mesajlaşmıyoruz da bazen sadece gelen mesajı uyguluyoruz J Kahrolsun sevimsiz emir kipleri , yaşasın whatsapp emrivakileri J
               Kaç gündür sana yazmayan sevgili takibi var bir de , adı batasıca...Profil fotosunu benle olandan çıkarmış , ayrıca 10 dk önce çevrimiçiymiş bende yazmazdım ama ağzının payını vermeden içim rahat etmeyecek deyip Whatsapp 110 mesaj  olana kadar “aşkım – nerdesin-görüyorum -10 dk önce- buradaymışsın – smile –smile – gerçekten kırdın beni – yazmadın – bıt bıt bıt – bıt bıt bıt – bıt bıt –bıt – bıdıbıdıt “ uzar gider.. Gene zorunlu olarak verilen cevap “ygndum askm arcm” kısa ve öz aslında mesaj gayet açık  - bir huzur ver arkadaş, düş yakamdan ama anlamıyoruz alaaa!
Uzun zamandır görüşmeyen arkadaşların buluşmasında 10 dk naber , nasılsın sonra aa mesaj gelmiş bakim bi diyip tüm zinciri aynı noktada dondurarak herkesin elinde telefon 1.5 st geçirip sonra nerde kalmıştık demesi durumu... Nerde mi taaaa aa.. Canım nerde kalacaktık telefonda geldiğinden beri o gruptasın ya sen, hiç çıkmadın ki...Hani dicem ki git grubunla takıl , beni yorma trip sancaksınız ama vallahi yok grupla buluşunca da başka grupla yazışma isteği geliyor insanlara..
Sorun sende değil bende ayy yok vallahi sende değil bende tartışmasından çıktı çoktan..Sorun senin teknolojiye olan bağlılığında, havanda, egonda herkesin kendisinde yani..
En önemli şeyi yani haberleşmeyi taşıyabildik ya gerisi gelir inşallah, davetler tamam , fotografta, video zaten cepte..sırada günleri ve düğündeki çeyrekleri gönderebildik mi olay bitti..Yani o zaman yeni bir güncelleme ile kredi kartı nosu ile hızlı para gönderme falan koyarlarsa yemede yanında yat , ya da gönderme aldığını cebe at...

Vesselam tuttuk mu tutuyoruz, taktık mı takıyoruz  maşallah bize..Whatsappa biz ne diyoruz bilemem ama kalkındırdığımız kurucularının bize duacı olduklarına bahse girerim ;) O zaman mesajın bol olsun panpa :D

Yorumlar

Popüler Yayınlar